کد خبر : 18474
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1396- 32: 9

امروز جنگ و دفاع از ملت و ولایت فقیه واجب‌تر از دیروز است/ لزوم وحدت بین نیروهای دلسوز و انقلابی

امروز جنگ و دفاع از ملت و ولایت فقیه واجب‌تر از دیروز است/ لزوم وحدت بین نیروهای دلسوز و انقلابی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: نقش مردم شهرستان شفت در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در  شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: عامل ماندگار شدن نام شهدا گام برداشتن برای دفاع از اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم شهرستان شفت در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است اعلام داشت: این شهرستان کوچک از نظر جغرافیایی، در دوران دفاع مقدس ۴۵۵ رزمنده، ۱۵۱ جانباز و ایثارگر و بیش از ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان به رشادت‌های رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دل و جان مقابل خیل عظیم دشمنان نظان ایستادند و با تقدیم جان خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به‌دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه شباهت‌های زیادی بین انقلاب حسینی و خمینی است خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) زمانی قیام کرد که در آن زمان یزید فاسد و فاسق به‌صورت علنی به گناه می‌پرداخت و می‌گفت ما آمده‌ایم تا اسلام را نابود کنیم و همین اتفاقات نیز در زمان امام راحل افتاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به سخن امام راحل که فرمود اگر همه دنیا مقابل دین قرار بگیرد ما در مقابل دنیای آن‌ها قرار می‌گیریم تصریح کرد: هدف قیام امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) فقط خدا بوده که سبب شد اسلام زنده بماند.

تسخیری با بیان اینکه کاری که برای خدا باشد انسان را بزرگ می‌کند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دو تشییع جنازه شهدا “شهید صیاد شیرازی و شهید محسن حججی” زانو زده و بر تابوت آن دو شهید بوسه زدند زیرا شهادتشان فقط برای خدا بود.

وی وظیفه همه افراد انقلابی را تلاش در جهت حفظ انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: همان‌طور که در زمان دفاع مقدس اهم واجبات جنگ بوده است امروز نیز جنگ و دفاع از ملت و ولایت فقیه واجب‌تر از دیروز است و یکی از مهم‌ترین تکالیف ما وحدت بین نیروهای دلسوز و انقلابی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار