کد خبر : 7356
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395- 53: 11

امنیت امروز کشور به خاطر حضور سپاه است

امنیت امروز کشور به خاطر حضور سپاه است

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی امروز شورای شهر رشت گفت: امنیت امروز کشور به خاطر حضور سپاه پاسداران است.

به گزارش گیلانستان , مسعود کاظمی در جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حادثه تلخ زلزله بم اظهار داشت: زلزله بم هزاران قربانی به جای گذاشت و اگر مشکل زمین‌های نسقی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در رشت حل نشود دور از انتظار نیست که مشابه این اتفاقات ناگوار را در رشت شاهد باشیم.

وی ضمن گرامیداشت ۹ دی ماه اظهار کرد: ۹ دی حرکتی ماندگار در نظام انقلاب اسلامی است و مردم رشت یک روز زوتر از مردم ایران در صحنه حاضر شدند و حماسه آفرینی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت از برگزاری مراسم نهم دی ماه در روز پنجشنبه خبر داد و بیان کرد: این مراسم پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور چمران, رئیس شورای شهر تهران در سالن بانک صادرات برگزار می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه مقرر شد شورای شهر رشت خیابانی را در رشت به نام ۸ دی نامگذاری کند عنوان کرد: عظمت حضور مردم رشت در ۸ دی نه تنها موجب مباهات رشت بلکه مایه افتخار استان گیلان است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های “روز رشت” نباید بر برنامه‌های ۹ دی سایه افکند خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال گذشته “روز رشت” شیرینی جشن را تلخ کرد و برنامه ریزان روز رشت دقت کنند که خون شهدا پایمال نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خطاب به شهردار رشت گفت: پرداخت بیمه و معوقات کارکنان شهرداری در اولویت قرار بگیرد و بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده هر چه سریعتر به شورا ارائه شود.

کاظمی با اشاره به اینکه مردم این روزها از ترافیک رنج می‌برند اظهار کرد: باید در خصوص تسریع در پروژه جمع آوری آب‌های سطحی اقدام شود و راه کار علمی و اجرایی ارائه شود.

محمود باقری خطیبانی,عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه چه کسی از من سپیدرودی‌تر بوده است بیان کرد: چرا دوستان اینطور می‌گویند که به رای نیاز نداریم و می‌گویند که اعضایی از شورا هستند که با خرید سپیدرود مخالفت می‌کنند؟

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ۱۵ عضو شورا سپیدرودی هستند اظهار کرد: چرا جوسازی در شورا انجام می‌شود و چرا با کاپیتان و بازیکنان سپیدرود لیست تعیین می‌شود و مخالفان سپیدرود را مشخص می‌کنند.

باقری خطیبانی با اشاره به اینکه با وجود اینکه حقوق چند ماه کارگران شهرداری پرداخت نشده است می‌گویم سپیدرود را خریداری کنیم بیان کرد: با وجود اینکه شهرداری به تمام رشت بدهکار است می‌گویم به این تیم کمک کنید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه من را عضو ضد توسعه شهر نامیده‌اند بیان کرد: لوله‌های پروژه‌ جمع آوری آب‌های سطحی را از قزوین و تهران می‌آورند و بعد می‌گویند که ما رشتی هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد به نمایندگان مردم در شورای اسلامی توهین کند.

امیرحسین علوی تصریح کرد: هر کسی بخواهد در شورای چهارم اظهار نظر خلافی ارائه دهد باید در این دنیا و آن دنیا پاسخگو باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: همه ما دغدغه مردم را داریم و همه ما خادمان بی همت مردم هستیم و وظیفه ما است خالصانه به مردم خدمت کنیم.

فاطمه شیرزاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ۸ دی اظهار کرد: حماسه ۸ دی یک حماسه بی‌نظیر در کشور و جهان محسوب می‌شود و شهر رشت یکی از شهرهایی بود که یک روز زودتر بصیرت خودش را نشان داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت امنیت امروز کشور را به خاطر حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امنیت امروز کشور به خاطر حضور سپاه پاسداران است.

شیرزاد با بیان اینکه ظرفیت خوبی در رشت برای حوزه گردشگری وجود دارد خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم نخستین همایش سرمایه گذاری در رشت برگزار شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه اظهار داشت: با توجه به پروژه جمع آوری آب‌های سطحی، ترافیک ناخواسته در رشت ایجاد شده است که رنج آور است.

مظفر نیکومنش نودهی تصریح کرد: به معاون عمرانی شهرداری تذکر دادم که با توجه به ترافیک تدبیری بیندیشد و مشکلات شهروندان را در زمینه ترافیک حل کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مواضع ورودی شهر رشت خوب ساماندهی شده است بیان کرد: ورودی شهر رشت باید طوری بازسازی شود که منظره‌ای زیبا برای مسافران و گردشگران ایجاد کند.

نیکومنش نودهی با بیان اینکه شعار ما این است که از نخبگان استفاده کنیم عنوان کرد: مخالف به کارگیری پیمانکار غیر بومی نیستم ولی اقلام مصرفی باید از داخل استان تهیه شود. سپیدرود هویت و فرهنگ شهر رشت است و باید از آن حمایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: مردم ما مردمی با فرهنگ هستند و تنش‌ها را نمی‌پذیرند.

اسماعیل حاجی‌پور با بیان اینکه خوب نیست حرف‌هایی بزنیم ولی عمل نکنیم بیان کرد: آقای باقری حرف‌هایی را پشت سر آقای رسولی زدند در حالی که ایشان در جلسه حضور نداشتند و باید اخلاق و شرافت را رعایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه باید حرفهایمان را با نهایت احترام از تریبون شورا بزنیم بیان کرد: احترام به یکدیگر جزء آموزه‌های دینی ما است.

وی با بیان اینکه حاج محمود باقری برای انقلاب خیلی زحمت کشید بیان کرد: از او می‌خواهم آرام‌تر باشد زیرا با توهین کار جلو نمی‌رود.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه با وجود اینکه به شهردار رای دادم اکنون یکی از سه نفری هستم که طرح سوال از وی را امضا کردم اظهار کرد: اگر پاسخ مناسبی دریافت نکنم تا آخر جلو خواهم رفت.

فرهاد شوقی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: هنگام آسفالت خیابان‌های رشت مشاهده کردم که آسفالت را با پا پهن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دو الی سه هفته گذشته از شهردار طرح سئوال کردیم اظهار کرد: تذکرات داده شده به شهردار هنوز عملی نشده است.

شوقی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در روز رشت اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی روز رشت تنها از طریق یک کانال و مرجع انجام شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار