کد خبر : 51692
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399- 26: 17

معاون دادگستری استان گیلان:

امنیت سرمایه‌گذاری را در استان تأمین می‌کنیم

امنیت سرمایه‌گذاری را در استان تأمین می‌کنیم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان ضمن اشاره به شعار جهش تولید و نقش‌آفرینی دستگاه قضایی در این زمینه گفت: دستگاه قضایی امنیت سرمایه‌گذاری را در گیلان تأمین می‌کند.

به گزارش گیلانستان احمد آقایی، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در قالب اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اولویت مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه تحقق این امر در گیلان دنبال می‌شود اظهار داشت: دستگاه قضایی نیز به همراه سایر قوا برای تحقق شعار جهش تولید مورد تأکید مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی برای پیشبرد درست اهداف و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی می‌کند عنوان کرد: امنیت سرمایه‌گذاری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در مسیر رسیدن به توسعه و پیشرفت اقتصادی باید به خوبی تأمین شود.

آقایی تشکیل شعب ویژه اقتصادی برای حمایت از تولید در استان گیلان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه دستگاه قضایی در پیشبرد این امر عزمی جدی دارد تصریح کرد: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست‌های اقتصادی در حقیقت نقشه راه دولت در جهت حمایت از کسب و کارها و تولید و سرمایه‌گذاران را مشخص کرده‌اند.

وی از تکلیف دستگاه قضایی در راستای تأمین امنیت سرمایه‌گذاران، پشتیبانی از فعالان اقتصادی و رفع موانع حقوقی و قضایی بخش تولید سخن گفت و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارها و اقدامات مثبتی که دستگاه قضایی در این جهت اقدام به انجام آن می‌کند ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان راه‌اندازی شعبات ویژه اقتصادی با هدف حمایت از تولید و اشتغال در استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: حمایت از فعالان اقتصادی و رفع موانع حقوقی و قضایی بخش تولید از جمله اموری محسوب می‌شود که دستگاه قضایی برای آن برنامه‌‌ریزی کرده است.

آقایی فقر و بیکاری را یکی از مهم‌ترین عوامل انحراف، آسیب‌اجتماعی، کج رفتاری و بزهکاری در انسان تلقی کرد و ابراز داشت: فقر غم‌بارترین مصیبت اجتماعی و یک پدیده ناخوشایند اجتماعی و اقتصادی است و باید از هر راه ممکن به ویژه با افزایش فرصت‌های شغلی در جهت کمرنگ کردن آن در جامعه تلاش کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با تأکید بر اینکه آموزه‌های دینی فقرا را شریک اموال توانگران می‌دانند و امروزه توانگران همان فعالان اقتصادی و کارآفرینان هستند افزود: بومی‌سازی اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های استان گیلان راهبرد اصلی دستگاه قضا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار