کد خبر : 1031
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394- 44: 22

امکان استیضاح شهردار رشت وجود دارد!

امکان استیضاح شهردار رشت وجود دارد!

یکی از آفت‌های مدیریتی شهردار رشت این است که در ابتدا خود تصمیماتش را اجرایی می‌کند و بعد می‌خواهد اعضای شورا را با تصمیماتش همراه کند.

به گزارش در گیلان، محمدحسین واثق‌کارگرنیا اظهار کرد: مرکز پژوهش شورای اسلامی یک منبع خوب برای تمام کمیسیون‌ها در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و … برای شورای اسلامی شهر رشت است.

وی افزود: با راه‌اندازی دوباره مرکز پژوهش اجرای پروژه‌ها بر اساس پژوهش و تحقیق دقیق و بی‌نقص انجام می‌شود و طرح‌های اولویت‌دار نیز از این مسیر بهتر شناسایی می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره عملکرد شهردار رشت گفت: زمانی که محمدعلی ثابت‌قدم به عنوان شهردار رشت انتخاب شد اعضای شورا با خصوصیات اخلاقی وی آشنایی داشتند و با توجه به تجربه کاری گذشته برای تصدی شهرداری رشت انتخاب شد.

وی ادامه داد: اگر ثابت‌قدم برخی از حواشی را از اطراف خود دور کند و از انجام مشورت با افراد بیرونی بپرهیزد، توانایی انتخاب شدن به عنوان شهردار منتخب کشور را خواهد داشت‌.

واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه شهردار می‌تواند در انجام جابه‌جایی‌ها و اجرای پروژه‌ها با اعضای شورا که آگاه به امور هستند مشورت کند،خاطرنشان کرد: یکی از آفت‌های مدیریتی شهردار رشت این است که در ابتدا خود تصمیماتش را اجرایی می‌کند و بعد می‌خواهد اعضای شورا را با تصمیماتش همراه کند.

وی درباره مسکوت ماندن طرح سئوال از شهردار رشت خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم باید فرصت بیشتری به شهردار داده شود تا پاسخگوی سئوالات اعضای باشد اما اگر اعضای شورای شهر رشت به این نتیجه برسند که عملکرد شهردار موجب بروز مشکلاتی برای شهر و شهروندان می‌شود و وی توانایی اجرای پروژه‌های شهری را ندارد ممکن است استیضاح شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار