کد خبر : 14131
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

امیدواریم سوت قطار را قبل از نیمه اول امسال بشنویم

امیدواریم سوت قطار را قبل از نیمه اول امسال بشنویم

سخنگوی دولت با بیان اینکه سوت قطار رشت قزوین قبل از نیمه اول امسال در استان گیلان زده خواهد شد گفت: بعد از اتمام راه آهن رشت به قزوین، راه آهن رشت انزلی و رشت به آستارا را بلافاصله ادامه می‌دهیم.

به گزارش گیلانستان، محمدباقر نوبخت در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر طرح‌های اشتغال و خودکفایی در رشت، اظهار داشت: 39 سال از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد و انقلاب ما  تغییرات و تحولات زیادی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به حوادث تروریستی حرم امام (ره) و مجلس تصریح کرد: تعدادی از هم‌وطنان عزیز ما با زبان روزه به شهادت رسیدند و با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی در برابر چهره اسلام ناب همیشه چهره وحشتناکی به نام اسلام جعلی مطرح شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اتمام راه آهن رشت-قزوین قبل از نیمه اول امسال خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم سوت قطار را قبل از نیمه اول امسال بشنویم زیرا کارها به سرعت در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام راه آهن رشت به قزوین، راه آهن رشت انزلی و رشت به آستارا را بلافاصله ادامه می‌دهیم خاطرنشان کرد: بزرگراه منجیل به رودبار را نیز ادامه خواهیم داد و تلاش من این است کارهای زیربنایی گیلان را هموار کنم.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به تولید و اشتغال تاکید دارند بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه واحدهای تولیدی و اصلاح نظام بانکی، تلاش می‌کنیم چرخ تولید شهرک‌های صنعتی گیلان را به حرکت در بیاوریم.

نوبخت از راه اندازی 2 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان  استان گیلان خبر داد و افزود: راه اندازی این تعداد واحد مسکونی به 13 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اعتبار آن قبل از ماه رمضان وصول خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان برای تحویل مسکن محرومان 8 میلیارد تومان عقب ماندگی دارد گفت: تلاش می‌کنیم معوقات 8 میلیارد تومانی را قبل از اتمام ماه مبارک رمضان پرداخت کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: برای 500 دختر دم بخت گیلانی شناسایی شده از سوی کمیته امداد امام (ره)، یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده که قبل از اتمام ماه رمضان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار