کد خبر : 6507
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

امیدواریم شورای نگهبان با توجه به نظارت استصوابی خود، نماینده رشت را از مجلس اخراج کند

امیدواریم شورای نگهبان با توجه به نظارت استصوابی خود، نماینده رشت را از مجلس اخراج کند

جانباز 70 درصد گیلانی گفت: امیدواریم شورای محترم نگهبان موجبات اخراج ایشان از مجلس شورای اسلامی را با توجه به نظارت استصوابی که دارد فراهم کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بهبود نصیری جانباز 70درصد گیلانی در حاشیه بدرقه کاروان زائران اربعین حسینی از رشت اظهار کرد: خوشا به حال شما عاشقانی که ایام اربعین با پای پیاده راهی کربلای امام حسین(ع) می شوید. سلام ما را هم به حضرت ارباب برسانید و در دعاهایتان ما را نیز فراموش نکنید.

دبیر مجمع ایثارگران استان گیلان همچنین با اشاره به سخنان اخیر نماینده رشت در جلسه رای اعتماد به سه وزیر دولت، ابراز نمود: اظهارات ضد ارزشی آقای جعفرزاده که مورد تشویق رسانه های بیگانه قرار گرفت را به شدت محکوم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکثر خطبای نماز جمعه استان گیلان به این سخنان سخیف واکنش نشان دادند، گفت: این حنجره ثناگوی فتنه گران با گفتارش قلوب مردم مومن و دلسوزان انقلاب را خدشه دار کرد.

این جانباز 70 درصد در ادامه تاکیدکرد: امیدواریم شورای محترم نگهبان موجبات اخراج ایشان از مجلس شورای اسلامی را با توجه به نظارت استصوابی که دارد فراهم کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما جمعی از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا نامه ای سرگشاده خطاب به شورای نگهبان نوشتیم و در آن تقاضا نمودیم برخورد شایسته ای با نماینده رشت صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵% یکشنبه , 1 اسفند 1395 - 22:27

انشالله کلاس همه آنهانه تنهانماینده رشت به زودی افکارهاشون برملاشده وخواهد شدوازصحنه روزگارمحوخواهندشدکم مونده خداراشکرمردم ماهوشیاربودندوهوشیارترشدندوخواهندمثل بازی بلیارهمه یکی ازاون توپهامیخره یکی ازآنهاهمه وارداون سراخ خواهندشدکه دیگه هرگزکسی نخواهدبودآنهاازآن سراخ بیرون بیاوردمتمعن باشیددیگه هاهوی شون رفته وای وای شون مانده

رفتن به نوار ابزار