کد خبر : 27900
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397- 37: 17

انبار بزرگ احتکار برنج توسط عوامل اطلاعاتی سپاه در رودسر کشف شد

انبار بزرگ احتکار برنج توسط عوامل اطلاعاتی سپاه در رودسر کشف شد

فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: ۲۲ تن برنج احتکار شده در انباری واقع در حومه بخش رحیم آباد شهرستان رودسر توسط عوامل اطلاعاتی سپاه و بسیج این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی اظهار داشت:‌ عوامل اطلاعاتی سپاه و بسیج شهرستان رودسر در پی گشت‌های بازرسی خود موفق شدند انباری حاوی بیش از ۲۲ تن برنج اختفا شده توسط فردی سودجو را در بخش حومه بخش رحیم آباد این شهرستان کشف و ضبط کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اعلام این خبر که نیروهای بسیج و سپاه در خلال گشت‌های خود در رحیم‌آباد متوجه وجود انباری حاوی مقدار زیادی برنج شدند افزود:‌ بیش از ۲۲ تن برنج در این انبار توسط شخصی احتکار شده بود که پس از شناسایی، محموله آن با هماهنگی متولیان مربوطه ضبط شد.

پورکریمی ‌با بیان اینکه این فرد مقدار زیادی برنج پاکستانی را از مهاباد به رودسر انتقال داده است خاطرنشان کرد:‌ برنج‌های وارد شده از جنوب کشور پس از اختلاط با انواع دیگر برنج ایرانی در انباری واقع در رحیم آباد رودسر توسط این فرد اختفا شده بود تا در زمان مورد نظر به بازار عرضه شود.

وی با تأکید بر این مسئله که پس از شناسایی انبار مربوطه،‌ مراتب و گزارشات مربوط به آن توسط اداره تعزیرات شهرستان رودسر صورتجلسه شده است بیان داشت:‌ پرونده مورد نظر در حال حاضر برای طی مراحل قانونی و بررسی‌های بیشتر در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است.

پورکریمی به برگزاری جلسه‌ای در مقر سپاه ناحیه رودسر و با شرکت رؤسای تعزیرات،‌ اتاق اصناف،‌ صنعت و معدن و تعاون شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت:‌ در این جلسه مراتب آمادگی سپاه با توجه به توان بالای عملیاتی آن برای مبارزه با احتکار کالاها به اطلاع رؤسای دستگاه‌ها رسید.

پورکریمی ضمن بیان این مطلب که دشمن در حال حاضر معیشت مردم را مورد هدف قرار گرفته است ابراز داشت:‌ نیروهای سپاه و بسیج همواره در کنار مردم هستند بنابراین در صورت مشاهده کوچکترین ایجاد خللی در امور اقتصادی مردم با ‌فرصت‌طلبان و عوامل داخلی آن به‌شدت برخورد می‌کند.

وی با تأکید بر این نکته که سپاه ناحیه رودسر با توجه به اشراف اطلاعاتی خود آمادگی لازم جهت ارائه کمک به سایر دستگاه‌های نظارتی را دارد تصریح کرد:‌ تمام مناطق شهرستان رودسر زیر چتر اطلاعاتی و نظارتی نیروهای سپاه و بسیج قرار داشته و اجازه هیچ واکنشی را به سودجویان نمی‌دهد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار