کد خبر : 43988
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان به تاریخ نامعلوم موکول شد

انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان به تاریخ نامعلوم موکول شد

تاریخ انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان باز هم تغییر کرد و این بار به زمان نامعلومی موکول شد.

به گزارش گیلانستان انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان برای چندمین مرتبه ظرف کمتر از یک ماه گذشته تغییر کرد و به زمان نامشخصی انتقال یافت.

پیش از این قرار بود انتخابات هیئت فوتبال در تاریخ 11 آبان ماه برگزار شود و سپس به ساعت 10 صبح 13 آبان ماه و بعد به همان روز ساعت 12:30 دقیقه تغییر کرده بود و در نهایت در چهارمین مرتبه به روز 30 آبان ماه تغییر داده شد.

در حالی‌‌‌‌که گفته می‌شود مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال آماده سفر به رشت بود این انتخابات لغو شد تا در آینده‌ای مبهم برای پنجمین مرتبه تاریخ آن مشخص شود.

پیش از این فرزاد سیری، دبیر هیئت فوتبال در اطلاعیه‌‌ای کوتاه بهانه این تغییرات را در پیش بودن راهپیمایی 13 آبان ماه و مسابقه فوتبال ایران و عراق عنوان کرده بود و باید دید این بار چه بهانه‌ای برای تغییر تاریخ انتخابات اعلام خواهد شد.

گفته می‌شود که دلیل اصلی عدم برگزاری انتخابات، مخالفت ریاست اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با مجمع انتخابات هیئت فوتبال است و مریم بخشی پس از دریافت نامه سازمان بازرسی استان که با ذکر دلایلی حضور الماسخاله، رییس فعلی هیئت فوتبال گیلان را در این مجمع غیرقانونی عنوان کرده، انتخابات را تا حل شدن این موضوع به تعویق انداخته است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار