کد خبر : 52440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399- 59: 18

انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان، انصراف چهار کاندیدا ، صدور آی دی کارت برای خبرنگاران

انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان، انصراف چهار کاندیدا ، صدور آی دی کارت برای خبرنگاران

انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان حاشیه هایی داشت که می توان به انصراف چهار نامزد و صدور کارت شناسایی برای خبرنگاران اشاره کرد.

به گزارش گیلانستان،انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان روز چهارشنبه با حضور سیدجلال عسکری دبیر فدراسیون انجام شد که در نهایت امیر رضی زاده  سرپرست این هیات به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد.

البته همانطور که پیش بینی می شد انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان حاشیه هایی داشت که یکی از مهمترین این حواشی، انصراف چهار نفر از پنج کاندیدا بود و در نهایت، رضی زاده به عنوان تنها گزینه باقی ماند و در پایان نیز انتخاب شد.

شهرام چمنی ، هوشنگ عباسقلی زاده و رضا مودبی سه کاندیدایی بودند که با عدم حضور در این انتخابات انصراف خود را اعلام کردند و همچنین اکبر نژادقنبر دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات کشتی گیلان  حین برگزاری مجمع، به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری انصراف خود را اعلام کرد.

وی  به نمایندگی از سایر کاندیداها، نامه اعتراض آمیزی را در خصوص انتخاب اعضای مجمع قرائت کرد اما در حین خواندن این نامه با تذکر مواجه شد که پس از آن انصراف خود را اعلام کرد.

نژادقنبر در نامه خود به نحوه چیدمان اعضای مجمع به خصوص روسای دو شهر اعتراض داشت که چرا دو بازنشسته به عنوان رئیس شهرستان انتخاب شدند و در این مجمع حضور دارند که مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در این خصوص گفت : هیچ منعی از سوی وزارت ورزش برای حضور بازنشستگان به عنوان رئیس هیات در شهرستان ها اعلام نشده و حضور بازنشستگان به عنوان رئیس هیات شهرستان بلامانع و قانونی است.

یکی دیگر از حاشیه های انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان، صدور  کارت شناسایی برای خبرنگاران بود که این امر نشان از حساسیت بالای این انتخابات بود چون در سایر مجامع انتخاباتی، فقط یکی دو خبرنگار حضور می یابند.

حضور دکتر بهمن میرزایی عضو کمیسیون علمی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان یکی از اعضای مجمع انتخابات هیات کشتی گیلان نیز از دیگر نکات مهم این انتخابات بود که  به عنوان یکی از دو نماینده مربیان ، در این انتخابات حضور یافت.

دکتر بهمن میرزایی در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: متاسفانه همدلی و اتحاد در کشتی گیلان وجود ندارد اما امیدواریم که با انتخاب رئیس جدید ، این اتحاد و همدلی در این هیات و این رشته ورزشی ایجاد شود.

وی افزود: مدیر آینده و رئیس هیات کشتی استان گیلان باید اتاق فکر داشته باشد و از تمامی ظرفیت های این رشته برای پیشرفت کشتی در گیلان استفاده کند و همچنین در زیرساخت ها و افزایش دانش مربیان نیز برنامه های مدونی داشته باشیم.

عضو کمیسیون علمی فدراسیون جهانی کشتی ادامه داد: علاوه براینکه زیرساخت های ما در رشته ورزشی کشتی ضعیف است، دانش مربیان ما نیز پایین است و باید در این دو بخش تلاش بیشتری را انجام دهیم تا بتوانیم سطح کشتی گیلان را به جایگاه مناسبی در کشور ارتقاء دهیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: البته با توجه به پتانسیل های موجود، کشتی گیلان با مودت، همدلی و اتحاد می تواند به جایگاه مناسبی دست یابد وگرنه اگر این موارد در هیات جدید انجام نشود، همین روند چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود.

به هرحال انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان به اتمام رسید که در نهایت امیر رضی زاده ۱۷ رای کسب کرد و به عنوان رئیس جدید این هیات منصوب شد تا چهار سال سکاندار ریاست هیات کشتی  گیلان باشد

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار