کد خبر : 66487
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

“انتخاب اصلح” دغدغه مردم و انقلاب را دارد /”رئیس جمهور” منتخب باید وضعیت معیشت ‌را بهبود ببخشد

“انتخاب اصلح” دغدغه مردم و انقلاب را دارد /”رئیس جمهور” منتخب باید وضعیت معیشت ‌را بهبود ببخشد

عضو کمیسیون آصل ۹۰ مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: کاندیداها در وهله نخست فکری برای حل مشکلات معیشتی مردم داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی با بیان اینکه ملت شریف ایران برای انتخاب اصلح باید عملکرد گذشته کاندیداها را ببینند اظهار داشت: همه ما به‌عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی و پرچمدار خون شهدا وظیفه شرعی داریم که در انتخابات شرکت کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان داشت: ملت بزرگ ایران همیشه ثابت کردند که پای انقلاب، خون شهدا و ولایت هستند و مانند تمامی ادوار گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند تا دست ردی بر دشمنان کشور و در رأس آن‌ها آمریکا و قاتل سردار حاج قاسم سلیمانی بزنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس افزود: اگرچه رهبر معظم انقلاب فرمودند که حضور ما پای صندوق‌های رأی دلیل بر رضایت‌مندی کامل ما نیست و مشکلات متعددی وجود دارد که سبب نارضایتی مردم شده است اما این‌ها را نباید به پای انقلاب نوشت.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید عملکرد کاندیداها را در مدت مسئول بودنشان را ببینند که آیا این افراد برای انقلاب موثر بوده و برای مبارزه با فساد و از بین رفتن آن اهتمام داشته‌اند یا خیر.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس بیان کرد: مردم برای شناخت کاندیداها می‌توانند خودشان تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند و یا از افراد معتمدی که دغدغه مردم و انقلاب را دارند مشورت بگیرند‌.

وی گفت: زمانی که افراد به نتیجه رسیدند که فردی می‌تواند کشور را از حالت کنونی نجات داده، فساد را از بین برده و نگاهش به داخل کشور و به ظرفیت‌های جوانان باشد آن‌گاه با دلایل مذکور به آن کاندیداها رأی دهند.

احمدی با اشاره به اینکه همه ما در برابر رأیی که در صندوق می‌اندازیم مسئول هستیم افزود: ما باید کمک کنیم تا یک فرد اصلح برای حل مشکلات مردم روی کار بیاید؛ طبق احادیث کسی که شب بخوابد و صبح بلند شود و به فکر مردم نباشد مسلمان نیست و به همین جهت رأیی که در صندوق می‌اندازیم باید دربردارنده منافع مردم باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان داشت: رای دادن افراد نباید براساس پیشنهاد دیگران و به تقلید از دیگران باشد بلکه هر فرد باید با تشخیص خودش رأی دهد تا بتواند برای انتخاب خود در محضر خداوند پاسخگو باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس افزود: در وهله نخست همه کاندیداها باید به فکر معیشت مردم باشند زیرا اکنون مشکلات معیشتی و اقتصادی، امنیت غذایی و اشتغال و ازدواج جوانان در اولویت مشکلات قرار دارد.

وی با اشاره به حدیتی مبنی بر اینکه اگر فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگری خارج می‌شود گفت: ما نباید با عملکرد خود فقر را وارد زندگی مردم کنیم و باید تمام تلاش خود را در جهت از بین بردن ریشه فقر در جامعه انجام دهیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تأکید بر بهره‌گیری از سیاست‌های درست گفت: ما باید به خوبی دشمنان خود و آمریکا را بشناسیم و بدانیم که آمریکا با سیاست ما را به میز مذاکره دعوت و سال‌های سال ما را معطل برجام کرد که آن نیز بی‌ثمر ماند.

احمدی با اشاره به ناکارآمدی برجام خاطرنشان کرد: اگر از همان سال‌های گذشته پایبند به برجام نمی‌شدیم قطعاً وضعیت کشور اینگونه نبود لذا سیاست ما باید مبنای اخلاقی و دینی داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس تصریح کرد: نباید با نادیده گرفتن مردم فریب سیاست‌های آمریکا را بخوریم و برای داشتن آینده روشن‌تر باید ابتدا وضعیت معیشت مردم را بهبود بخشیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر تشکیل دولت جوان و انقلابی تاکید داشته‌اند گفت: دولت باید در دامنه خود از جوانان استفاده کرده و رویکرد آن به‌کارگیری جوانان باشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت نباید رویکرد جذب وزرای مسن را داشته باشد افزود: به عنوان مثال در استان گیلان مدیرانی هستند که مسن بوده و دیگر رمقی برای کار کردن ندارند لذا باید در عرصه‌های مختلف از جوانان به‌کارگیری کرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، پیشرفت روز افزون کشور را در گرو استفاده از ظرفیت جوانان دانست و عنوان داشت: همه افراد جامعه در برابر انقلاب باید مانند جوانی پرشور بوده و از خون شهدا و ولایت فقیه حراست کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار