کد خبر : 28425
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397- 33: 21

انتصابات اخیر استانداری گیلان، زمینه ساز انتخابات بعدی است/ سکوت نمایندگان مجلس پذیرفتنی نیست

انتصابات اخیر استانداری گیلان، زمینه ساز انتخابات بعدی است/ سکوت نمایندگان مجلس پذیرفتنی نیست

سردار علیزاده افزود: در آستانه ی دوره بعد انتخابات در حال ایجاد فضایی هستند که زمینه سازی کنند برای انتخابات بعدی و این در شان دولت اسلامی و دولتمردان آن نیست که محکومین فتنه ، حاضرین در فتنه و اصحاب فتنه امروز به اعتدالیون و اصلاح طلبان به اصطلاح رو دست بزنند و امور را به دست بگیرند.

به گزرش گیلانستان، سردار نظر علی علیزاده رییس سابق مجمع عالی بسیج گیلان در گفتگو با رویداد گیلان در زمینه ی انتصابات اخیر استاندار گیلان و بهره گیری از افراد مسئله دار ،ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت ، گفت : جا دارد در ابتدای سخن هفته دولت را به همه ی دولتمردان تبریک عرض کنیم و شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم و امیدواریم که خداوند این توفیق را به ما و دولتمردان دهد که راه شهیدان رجایی و باهنر را در دولت اسلامی دنبال کنیم و برکت خون های پاک شهدا ، دولت اسلامی را در تراز جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شکل دهیم و بنا به فرموده ی امام (ره) دولتی بسازیم که به تمام معنا اسلامی باشد.

وی ادامه داد : اگر چه هفته دولت است و نباید به ضعف ها و چنین اموری پرداخته شود اما چاره ای هم نیست .در سکوت همه ی دولتمردان، ما و نیروهای انقلابی متاسفانه شاهد برخی موارد هستیم که تاسف بار است .به نظر می رسد جریان اعتدال در مقابل اصلاحات علی الخصوص جریان تندرو اصلاحات و اصحاب فتنه به نوعی کم آورده باشد و به همین خاطر که چنین انتصاباتی در حال شکل گرفتن است .

علیزاده افزود: در آستانه ی دوره بعد انتخابات در حال ایجاد فضایی هستند که زمینه سازی کنند برای انتخابات بعدی و این در شان دولت اسلامی و دولتمردان آن نیست که محکومین فتنه ، حاضرین در فتنه و اصحاب فتنه امروز به اعتدالیون و اصلاح طلبان به اصطلاح رو دست بزنند و امور را به دست بگیرند.

این فعال سیاسی اضافه کرد : انتظار از آقای استاندار و همه ی کسانی که دست اندرکار این قصه هستند و نیروهای امنیتی و قضایی این استمجمع  که در مقابل این حرکات عکس العمل نشان دهند و نقش خود را ایفا کنند.
وی ادامه داد : اما متاسفانه این بخش نیز موثر عمل نمی کنند و به نظر می رسد که نیروهای انقلاب علی رغم اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری فضای جامعه را به آرامش دنبال می کنند اما مطالبه گری حق همه ی نیروها و مردم است و کسانی که در بزنگاههای انقلاب چوب لای چرخ انقلاب می گذارند و در همسویی با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی حرکت می کنند حداقلش این است که در مناصب حاکمیتی و مسوولیت های اجرایی قرار نگیرند .

سردار علیزاده ادامه داد : اما اکنون چیزی که شاهد آن هستیم این است که این اقدامات صورت می گیرد و متاسفانه نمایندگان استان هم عکس العملی نشان نمی دهند و یا همکاری می کنند و جای تاسف است که شاهد این امر باشیم که نیروهایی که در فتنه با دشمن همراهی می کردند امروز مسوولیت های اجرایی استان را به عهده بگیرند .

وی تصریح کرد: ان شاءالله، هم آقای استاندار و هم نیروهای امنیتی و قضایی توجه داشته باشند که چنین مواردی موجب سرخوردگی نیروهای انقلاب نشود ، البته نیروهای انقلابی با حساسیت موارد را دنبال می کنند و زیر نظر دارند ، اینگونه نیست که بگوییم هیچکدام از این نیروها عکس العملی ندارند ، به وقت و زمان خود عکس العمل های لازم نیز صورت خواهد گرفت .

وی ادامه داد : جریان بسیار مقدسی تحت عنوان مطالبه گری در بین جوانان مومن انقلابی در استان شروع شده و خیلی نیز بنا ندارند که وارد این فاز از کار شوند اما خود این حرکات به گونه ای است که نگاهها را به سمتی ببرد که بی توجهی مسوولین نسبت به افرادی که در مصادر حاکمیتی قرار می گیرند نیروهای انقلابی را آزرده خاطر کند و بهتر است که آقایان مسوولین به این امر توجه کنند.

سردار علیزاده در پاسخ به این سوال که نقش سازمانهای نظارتی نظیر سازمان بازرسی استان گیلان در این خصوص چگونه است ، گفت : سازمان بازرسی در عزل و نصب ها دخالت نمی کند اما در روند حرکت آنها قطعا همه ی دستگاههای امنیتی ، نظارتی و اطلاعاتی باید حساسیت داشته باشند و ما در آستانه ی فشارهای بیرونی دشمنان در عرصه اقتصادی هستیم قطعا حرکت های اجتماعی شکل می گیرند که نیازمند نیروهای دلسوز است که بتوانند این حرکت ها را پاسخ دهند .

وی تاکید کرد : وقتی اصحاب فتنه در مسوولیت قرار می گیرند هم مسوولین قضایی و هم مسوولین اطلاعاتی ، امنیتی و نظارتی باید این دقت را داشته باشند که این افراد در روز حادثه با جریان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همراهی نخواهند کرد و این جریان را جا می گذارند .

وی ادامه داد : لذا امروز باید توجه شود که در روز حادثه که ما این آقایان را در گذشته نیز آن طرف جریان می دیدیم و امروز هم مسوولیت ها را دارند ، چوب لای چرخ نیروهای انقلابی خواهند گذاشت .

رییس سابق مجمع عالی بسیج گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا برخی از انتصابات در استان به استاندار گیلان تحمیل می شود و وی شناخت کافی در زمینه ی افراد ندارد ، افزود : اینکه بگوییم ایشان شناختی ندارد و مدت کمی در استان مشغول به فعالیت است ، پذیرفته نیست .با توجه به اینکه نهادهای امنیتی ، نظارتی ، اطلاعاتی و قضایی همراهی و همسویی دارند و این پسندیده نیست که استاندار در رابطه با نیروها شناخت نداشته باشد.

علیزاده اذعان داشت : اما اینکه فشاری برای تحمیل وجود دارد اعتقاد من بر این است که جریان اعتدال زیر چکمه های اصلاح طلبان و خصوصا اصحاب فتنه تحت فشار است و برای اینکه آنان را به گونه ای حفظ کند و نگه دارد ، چاره ای نخواهد داشت که با آنها کنار بیاید و این فشار را در عزل و نصب ها احساس می کند.

وی اظهار کرد : قطعا فشار جریان خاص در انتصابات استاندار گیلان وجود دارد و این گفته ی اصلاح طلبان تندرو است که می گفتند این دولت ، رحم اجاره ای است که باید از بطن آن جریان اصلاحات زایش و رویش کند و اکنون هم به نظر می رسد که این امر در حال دنبال شدن می باشد و علی رغم اینکه در حال تلاش هستند که کم و کسری هایی که وجود دارد را از خود دور کنند اما در زیر این ظاهر در حال تلاشند که نیروهای خود را در دستگاههای اجرایی نفوذ دهند و از نفوذ آنها در آینده استفاده کنند.

علیزاده در پایان گفت : ان شاالله که مواردی که بیان شد هشداری باشد برای دستگاههای نظارتی و امنیتی و در کنار آن مسوولینی که این حرکات را در استان رقم می زنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار