کد خبر : 117
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

انتصاب‌های ۶ گانه در گیلان

انتصاب‌های ۶ گانه در گیلان

۶ مدیر گیلانی در پست های مختلف ملی، استانی و مدیریت شهری منصوب شدند.

به گزارش درگیلان، در ۴۸ ساعته گذشته گیلان شاهد انتصاب بیش از شش عنوان پست مدیریتی، مشاوره‌ای و کارگروهی مهم بود.
۱- فاطمه قدیمی حرفه به عنوان سیزدهمین فرد و نخستین زن، به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر رشت منصوب شد.
گفتنی است پیش از این علیرضا حسنی در این پست مشغول به کار بود. حسنی از سیزدهم بهمن سال ۸۰ تا کنون قریب به ۱۴ سال، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت را برعهده داشت.
۲- علیرضا حسنی نیز به عنوان یکی از موفق‌ترین مدیران روابط عمومی در سطح ملی به احتمال زیاد به دفتر شهردار نقل مکان می‌کند تا از این ظرفیت رسانه‌ای و ارتباطات در آن حوه بهره برده شود.
۳- محمدرضا پارسی با حکم «دکتر انوشیروان بندمحسنی‌بند‌پی» رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی گیلان منصوب شد.
پارسی پیش از این به عنوان معاون پیشگیری بهزیستی گیلان مشغول به انجام وظیفه بود و سپس در اداره کل بیمه سلامت در معاونت پشتیبانی و معاون درمان بیمه فعالیت می‌کرد.
۴- حسین نحوی‌نژاد مدیرکل پیشین بهزیستی گیلان نیز با حکم رئیس سازمان بهزیستی به عنوان معاون توانبخشی بهزیستی کشور منصوب شد
۵- فرماندار رشت نیز در اقدامی شایسته دبیرخانه اقتصاد مقاومتی شهرستان رشت را راه اندازی و اعضا و دبیر آن را منصوب کرد.
۶- بر اساس شنیده ها صبح دیروز طی حکمی حجت الاسلام محمد براتی مسول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت با حفظ سمت به عنوان مشاور شهردار رشت در امور روحانیت و رسیدگی به مساجد انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار