کد خبر : 23653
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1396- 45: 10

انتصاب مدیران سفارشی و حزبی در گیلان که ادارات خود را خانوادگی اداره می کنند!

انتصاب مدیران سفارشی و حزبی در گیلان که ادارات خود را خانوادگی اداره می کنند!

پیام ما به نماینده عالی دولت درگیلان این است که باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ،برای تغییر وضعیت موجود تحول اساسی در سطوح مدیریتی نیاز است.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، عزیز پور عزیزی مدیرکل اسبق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و استاد حقوق دانشگاه در یادداشتی نوشت:

ولنگاری اداری توسط برخی مدیران و کارشناسان حاکم بر ادارات استان باعث نارضایتی و بدبینی مردم شده است. ایجاد نارضایتی در ارباب رجوع، انجام ندادن یا تاخیر در انجام امور قانونی یکی از اصول اولیه در نظام اداری پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع توسط مدیران وکارشناسان می باشد.

که براین اساس مدیران وکارمندان دستگاه های اجرایی موظف می باشند . وظایف خودرا درمقابل ارباب رجوع باگشاده رویی ،دقت،صداقت ورعایت قوانین ومقررات مربوط انجام دهند.

برخوردهای ناشایست می تواندموجب ایجادنارضایتی درارباب رجوع شودکه این تخلف اداری محسوب میگرد.

متاسفانه مراجعات مردمی در ادارات دچارچالش شده واکثراوقات مراجعه کننده هابه ادارات پشت درهای بسته مدیران به بهانه جلسه ساعت هامنتظر باز شدن درب دفتر مدیران برای ارجاع نامه و عدم پاسخگویی کارشناسان به ارباب رجوع شده و بارها هم دلسوزان انقلابی درتریبون ها رسمی و غیررسمی وضعیت موجود استان را نقد کرده اند گویا گوش شنوا نیست.

ظاهرا مردم استان باید با این وضعیت مدارا کتند علت این همه ضعف درسیستم اداری نداشتن روحیه انقلابی و سپردن مسئولیت ها به اشخاص بی انگیزه وبی تعهد هست اگر امروز در عملکرد بعضی مدیران شفافیت، موفقیت وپیشرفتی حاصل نشده به خاطر انتصاب مدیران سفارشی و حزبی و جناحی بوده باتوجه به این که مردم درچهارسال گذشته نقطه مثبتی ازعملکرد بعضی مدیران که مردم از ان بهره مند شوند ندیدند.

ولی پیام ما به نماینده عالی دولت درگیلان این است که باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ،برای تغییر وضعیت موجود نیاز به تحول اساسی در سطوح مدیریتی است درغیراینصورت با وضعیت موجود موفق نخواهید شدباتوجه به اینکه بعضی مدیران اداره خود را خانوادگی اداره می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار