کد خبر : 47262
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398- 46: 11

کاندیدای انتخابات مجلس رشت:

انتظاری نمی‌توان از مسئولان غیربومی در مدیریت برف گیلان داشت/ شهردار رشت، الفبای مدیریت شهری را بلد نیست

انتظاری نمی‌توان از مسئولان غیربومی در مدیریت برف گیلان داشت/ شهردار رشت، الفبای مدیریت شهری را بلد نیست

فعال مدنی گیلان به وضعیت نابسمان استان به‌ویژه شهرستان رشت در بارش برف اخیر اشاره کرد و گفت: نمی‌توان انتظاری از شهردار و استاندار غیر بومی که سابقه مدیریتی استان و کلانشهر رشت را ندارند، داشت.

به گزارش گیلانستان، رضا عاشری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با اشاره به بارش برف اخیر در گیلان و وضعیت نابسمان مردم به‌ویژه شهرستان رشت اظهار کرد: منزل شهردار و استاندار و همچنین محوطه استانداری و ستاد بحران استان به سرعت از برف پاکسازی می‌شود اما مردم عادی در جاده‌ها گرفتار برف هستند و تجهیزاتی برای کمک‌رسانی به آنها وجود ندارد.
وی به قطع برق مناطق مختلف شهرستان رشت و همچنین حاشیه شهر رشت مانند مسکن مهر اشاره کرد و افزود: برق مناطقی از شهر که مسئولان در آن ساکن هستند به سرعت وصل می‌شود و شاهد تبعیض در آسیب‌های ناشی از برف بین مسئولان و مردم هستیم.
شهردار سابق منطقه ۵ شهر رشت با بیان اینکه مردم نسبت به مدیریت شهری بارش برف ناراضی هستند، تصریح کرد: شهردار کنونی رشت، الفبای مدیریت شهری را بلد نیست.
عاشری به مدیریت استاندار گیلان در بارش برف اخیر اشاره کرد و گفت: استاندار غیر بومی قبل از اینکه وارد این استان شود فرماندار شهرستان دشتستان در استان بوشهر با جعمیت ۶۵ هزار نفر بود و اکنون گیلانی که دارای ۶ اقلیم مختلف با جمعیت حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است، را می‌خواهد مدیریت کند.
وی با تاکید براینکه مسئولان ناکارآمد ناتوان از مدیریت گیلان هستند، بیان کرد: رزومه مسئولان گیلان نشان می‌دهد همه با هم در مجموع مدیران ضعیفی هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار