کد خبر : 5881
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395- 08: 18

انتظار جبهه انقلاب اسلامی از آیت الله قربانی و ائمه جمعه، واکنش نشان دادن به سخنان مدیرکل سیاسی استانداری است

انتظار جبهه انقلاب اسلامی از آیت الله قربانی و ائمه جمعه، واکنش نشان دادن به سخنان مدیرکل سیاسی استانداری است

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت: انتظار جبهه انقلاب اسلامی از حضرت آیت الله قربانی و ائمه محترم جمعه و جماعات استان این است که در مقابل اقدامات و سخنان مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان واکنش نشان دهند.

به گزارش گیلانستان، سردار نظرعلی علیزاده در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان رضوانشهر اظهار نمود : بنا به فرموده مقام معظم رهبری کشوری باید ساخت که از همه جهات اسلامی باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان ادامه داد : با وارد شدن به میدان عمل کار انجام می شود نه با دعا کردن و شعار دادن ، شعار باید تبدیل به عمل شود .

سردار علیزاده افزود : دولت اسلامی شاخصه های خاص خود را دارد که باید آن شاخصه ها عملی شود.

وی ادامه داد : بسیج پیشکسوتان می تواند علمدار همه عرصه ها باشد.

علیزاده ادامه داد : حضرت آقا از همه خواسته اند که وارد جهاد کبیر برای مقابله با دشمن شوند ، امروز شرایطی پیش آمده است که باید با ظالمان به صورت علنی مبارزه کنیم.

وی  گفت :دشمنان با علم به اینکه نمی توانند با ایران تقابل مسلحانه کنند استراتژی نفوذ را پیش گرفته اند برای مقابله نرم با ایران که وظیفه ما در این عرصه جهاد کبیر است.

سردار علیزاده ادامه داد: با مذاکراتی که انجام شده قرار بود در مقابل کاهش توان هسته ای ایران تحریم ها براشته شود ولی در عمل ما شاهد این هستیم که بنا به گفته وزیر امور خارجه کشور این تحریم ها فقط از روی کاغد برداشت شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود : امروز شاهد این هستیم که افرادی چهره آمریکا را بزک کرده و نشان مردم می دهند و شاخص های دشمن را در کشور پیاده میکنند.

وی ادامه داد : سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی مسئول امنیت ارزش های انقلاب هستند نه امنیت اجرای کنسرت، که امروز مهمترین دغدغه دولت و هیئت وزیران شده است.

علیزاده گفت : نفوذ یعنی اینکه در داخل کشور افرادی مسئولیت داشته باشند و نان دولت را بخورند و افکار آمریکا را در داخل کشور پیاده کنند.

سردار علیزاده افزود : انتظار جبهه انقلاب اسلامی از حضرت آیت الله قربانی و ائمه محترم جمعه و جماعات استان این است که در مقابل اقدامات و سخنان مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان واکنش نشان دهند.

وی ادامه داد : امروز روز نیاز و روز حرکت  در جبهه انقلاب است، نباید اجازه داد که وجهه اسلامی در کشور حذف شود .

وی در پایان گفت :  کسانی که در استان گیلان می گویند سپاه و بسیج چکاره است و خود را نخود هر آش میکنند، خود در فتنه ۸۸ از فعالین بوده که امروزه در دولت پست گرفته اند.

انتهای پیام/ رضوان خبر

01

06

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار