کد خبر : 27790
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

انتظار مردم رشت برای اثبات صداقت زاهد و عبدالهی در انتخاب رئیس شورا و شهردار!

انتظار مردم رشت برای اثبات صداقت زاهد و عبدالهی در انتخاب رئیس شورا و شهردار!

همزمانی انتخاب رئیس شورا و شهردار سبب شده تا انتخاب رییس بعدی شورا، وجه المصالحه انتخاب شهردار قرار بگیرد! این نه یک ادعا که یک واقعیت است.

به گزارش گیلانستان، همزمانی انتخاب رئیس شورا و شهردار سبب شده تا انتخاب رییس بعدی شورا، وجه المصالحه انتخاب شهردار قرار بگیرد! این نه یک ادعا که یک واقعیت است. در همین راستا هم شنیده های تایید نشده ای از ریاست فرهام زاهد بر شورا در صورت تصدی حامدعبدللهی بر شهرداری رشت به گوش می رسد. شنیده هایی که اگر صحت داشته باشد، یعنی ناچاراً باید پذیرفت نوعی معامله بر سر مناصب در شهرداری و شورا به جریان افتاده است.

با این حال هر دوی این افراد در مصاحبه های جداگانه ای که اخیراً منتشر شده، به صراحت گفته اند که چنین خیالی را در سر نمی پرورانند. فرهام زاهد در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین صراحتا گفته است که برنامه ای برای حضور به عنوان رئیس شورای شهر رشت ندارد و افزوده است که در شورا افراد ریش سفید زیادی حضور دارند که بتوانند در این کسوت انجام وظیفه کنند.

از سوی دیگر حامد عبدللهی هم در گفتگویی گفته بود که برای حفظ اتحاد اعضای شورا در شرایط فعلی برنامه ای برای تصدی بر شهرداری ندارد.

با این حال هیچ بعید نیست که این دو نفر، علی رغم مصاحبه هایش که مدت زمان زیادی هم از آن نمی گذرد، به عنوان شهردار و رییس شورای شهر رشت انتخاب شوند. زاهد ممکن است به تبعیت از رمضانپور نرگسی که علی رغم اظهارات صریحش مبنی بر عدم کاندیداتوری در انتخابات شورا، در انتخابات شرکت کرد و خلف وعده خود را خواست بزرگان اصلاحات خواند، در انتخابات ریاست شورا شرکت کند و حامد عبدللهی هم مدعی شود که “شرایط فعلی” مد نظر او تغییر کرده است و آن اظهارات برای همان شرایط بوده است!

انتهای پیام/ خزر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار