کد خبر : 26743
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397- 33: 11

انتقادات تند اصلاح طلبان به رئیس جمهور از روی دلسوزی برای مردم نیست

انتقادات تند اصلاح طلبان به رئیس جمهور از روی دلسوزی برای مردم نیست

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مورد اظهارنظر برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در مورد رئیس جمهور گفت: این افراد منظورشان از طرح انتقادات شدید از دولت به‌هیچ عنوان دلسوزی برای نظام و منافع ملت نیست.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ نابه‌سامانی‌های اقتصادی فشار بسیار زیادی به مردم و اقشار مختلف جامعه وارد کرده در حالی‌که تیم اقتصادی دولت برای رفع این معضلات هیچ برنامه عملیاتی کارآمد و مشخصی از خود ارائه نداده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر این نکته که دولت در چینش تیم اقتصادی خود باید به نیروهای انقلابی توجه بیشتری داشته باشد عنوان کرد:‌ نیروی انقلابی دلسوز فارغ از اصولگرا یا اصلاح‌طلبان برای خدمت به مردم و نظام فراتر از حزب و جناح سیاسی خاصی، صادقانه عمل می‌کنند.

کوچکی‌نژاد از تأثیر مخرب و زیان‌آور سیاسی‌کاری بر وضعیت فعلی اقتصاد کشور سخن گفت و تصریح کرد:‌ به اعتقاد بنده دولت باید با نگاه خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آحاد ملت نسبت به ترمیم تیم اقتصادی خود عمل کرده و فرصت عکس‌العمل را از جبهه دشمن سلب کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مشکلات ارزی و خروج بی‌ضابطه ارز از کشور را غیرقابل قبول دانست و عنوان کرد:‌ در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به شعار حمایت از کالای ایرانی شده مجموعه عملکردهای دولت باید به سمت حمایت از تولید داخل پیش‌ می‌رفت.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به مشکلات بازار و عدم وجود رغبت و انگیزه لازم در بین تولید کنندگان‌ داخلی ابراز داشت: سوءمدیریت و ضعف‌های آشکار دولت و برخی از وزارتخانه‌های حساس باعث شد زمینه لازم جهت رشد و تقویت هرچه بیشتر دلالان اقتصادی مهیا شود.

وی اتخاذ تصمیمات جدی از سوی رئیس جمهور برای انجام تغییرات لازم در تیم اقتصادی دولت را مورد تأکید جدی قرار داد و اظهار داشت:‌ در تمام این سال‌ها مدام شاهد بی‌توجهی دولت نسبت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد بستر لازم در راستای تکیه بر توان داخلی بوده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به اظهارنظر برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در مورد رئیس جمهور اشاره کرد و افزود:‌ این افراد تنها در پی سوءاستفاده از بازار آشفته داخلی هستند در حالی‌که منظورشان از طرح انتقادات شدید از دولت به‌هیچ عنوان دلسوزی برای نظام و منافع ملت نیست.

کوچکی‌نژاد ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی را به علت دخالت همین نیروهای افراطی جریان اصلاح‌طلبی دانست و ابراز داشت:‌ به اعتقاد بنده افرادی که هم‌اکنون در نقش اپوزیسیون علیه دولت و نظام شعار سر می‌دهند به جای طرح چنین انتقاداتی باید به‌خاطر نحوه عملکردشان به ملت پاسخگو با‌شند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ترمیم کابینه دولت در شرایط کنونی را امری اجتناب‌ناپذیر اعلام کرد و بیان داشت:‌ امیدواریم دولت برای اصلاح شرایط فعلی جامعه و برطرف کردن مشکلات اقتصادی تصمیماتی را در مورد تغییر برخی از وزرای کابینه خود اتخاذ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار