کد خبر : 47607
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

انتقادات عظمتی از استاندار غیربومی و وکیل‌الدوله‌ها، به ابطال مجوز بزرگترین همایش تبلیغاتی‌اش منجر شد/ اجتماعی که به مذاق رقبا خوش نمی آمد!+ جزئیات

انتقادات عظمتی از استاندار غیربومی و وکیل‌الدوله‌ها، به ابطال مجوز بزرگترین همایش تبلیغاتی‌اش منجر شد/ اجتماعی که به مذاق رقبا خوش نمی آمد!+ جزئیات

طبیعی است انتقادات روزهای اخیر سید ولی الله عظمتی نسبت به ضعف‌های مدیریتی و خصوصا معروف در ابطال مجوز برگزاری این همایش بی تاثیر نمی تواند باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مهمترین و آخرین همایش تبلیغاتی سید ولی الله عظمتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان رشت قرار بود امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن ورزشی سرپوشیده تختی واقع در خیایان نامجوی رشت برگزار گردد که برخی دستهای پشت پرده مانع از برگزاری آن شدند!

نکته حائز اهمیت نیز داشتن مجوز رسمی از فرمانداری بوده که متولیان امر در ستاد عظمتی برای طی کردن مراحل قانونی، اقدامات لازم را انجام داده بودند.

با وجود آنکه این سالن به بخش خصوصی واگذار شده و خارج از مرکز شهر بوده و هیچ ترافیک و راه‌بندانی هم برای مردم ایجاد نمیکرد، حال چه دلایلی موجب لغو مجوز و عدم اجازه برای ورود هواداران عظمتی به آن سالن ورزشی شده است، در هاله ای از ابهام قرار دارد!

طبیعی است انتقادات روزهای اخیر سید ولی الله عظمتی نسبت به ضعف‌های مدیریتی استاندار غیربومی گیلان و خصوصا وکیل‌الدوله های معروف در ابطال مجوز برگزاری این همایش بی تاثیر نمی تواند باشد.

لذا با توجه به تبلیغات گسترده میان حامیان عظمتی در شهر و بخش های مختلف شهرستان و احتمال حضور جمعیتی کم نظیر در سالن، بدیهی است موجی بزرگ و سونامی تبلیغاتی شگفت انگیزی در انتخابات به نفع این کاندیدا راه می افتاد و این موضوع هم به مذاق وکیل الدوله ها خوش نمی آمد و هم برای سایر رقبای ایشان قابل تحمل نبود.

به همین دلیل آقایان دولتی و غیر دولتی از هر ابزار و روشی برای کنسل شدن اجتماع مذکور استفاده نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار