کد خبر : 36547
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

در خطبه های نماز جمعه صورت گرفت؛

انتقاد امام جمعه آستارا از بی‌بند و باری‌ و افزایش موسیقی زنده در رستوران‌ها و صدور مجوز به آنان/ سریال‌های صدا و سیما جز تلف کردن وقت مردم هیچ سودی ندارد

انتقاد امام جمعه آستارا از بی‌بند و باری‌ و افزایش موسیقی زنده در رستوران‌ها و صدور مجوز به آنان/ سریال‌های صدا و سیما جز تلف کردن وقت مردم هیچ سودی ندارد

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا از بی‌بند و باری‌ها و افزایش حجم موسیقی های زنده در رستوران‌ها و اعطای مجوز در این رابطه انتقاد کرد و گفت: نمی‌توان با مجوز جمهوری اسلامی اعمال خلاف شرع انجام داد.

به گزارش گیلانستان «حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به سالروز وفات حضرت ابوطالب، عمومی پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و افزود: حضرت ابوطالب حامی بزرگ پیامبر اسلام بود.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه حضرت ابوطالب حامی سرسخت پیامبر اسلام بود اظهارکرد: آن بزرگوار همیشه در کنار پیامبر گرامی اسلام بودند.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابوطالب و حضرت خدیجه بر گردن اسلام حق بزرگی دارند، تصریح‌کرد: ما هم برای نظام، انقلاب و رهبری باید به وظیفه خود عمل کنیم.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا با بیان‌اینکه سریال‌های صدا و سیما بیهوده هستند خاطرنشان‌کرد: سریال‌های صدا و سیما جزء تلف کردن وقت مردم و به نمایش گذاشتن چند بازیگر معلوم‌الحال هیچ سودی ندارند.

وی ادامه داد: این سریال‌های بیهوده صدا و سیما گاهی وقت نماز و قرآن خواندن مردم را هم می‌گیرند.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به خدمات بسیج در عرصه سازندگی اشاره کرد و گفت: خدمات بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی کمک به دولت و مردم است.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا با اشاره به اینکه بسیج همیشه بدون منت خدمت کرده و می‌کند اظهارکرد: همه مسئولان باید به بسیج کمک کنند.

وی به سالروز یوم النکبت روز اعلام موجودیت رژیم صهونیستی اشاره کرد و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی همیشه منشاء شر بوده است.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه هدف رژیم غاصب صهیونیستی آسیب زدن به دنیای اسلام است،افزود: مردم مظلوم فلسطین تا به امروز با دست خالی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده است.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا با اشاره به اینکه اسرائیل از تار عنکبوت هم سست‌تر است، تصریح‌کرد: مردم  اسرائیل مثل ما اصیل نیستند.

وی با با بیان‌اینکه اسرائیل رو به افول است، افزود: نشانه‌های افول رژیم غاصب صهیونیستی قابل مشاهده است.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به تصمیم قاطعانه شورای عالی امنیت ملی در مقابل کشورهای اروپایی مبنی بر کاهش سطح تعهدات ایران در برجام اشاره کرد و گفت: این اقدام مورد حمایت مردم ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا تصریح‌کرد: اروپایی‌ها در رابطه با برجام تاوان اقداماتشان را خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مقابله به مثل با انگلیس، فرانسه و آلمان یک اقدام جدی است اظهارکرد: اروپایی‌ها وقت‌کشی می‌کنند و اگر بخواهند با کشاندن پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل برای ضربه به کشورمان عملی انجام دهند یقین بدانند پاسخ سختی از ایران دریافت می‌کنند.

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه تذکر به روزه‌خواران وظیفه اجتماعی و دینی است،افزود: محدود کردن فعالیت رستوران ها در ماه رمضان تصمیم جمعی بوده است.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا از اداره صنعت،معدن و تجارت بندر آستارا انتقاد کرد و تصریح‌کرد: این اداره با این عنوان عریض و طویل گاهی نه صنعت و نه معدن و تجارت دارد.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر و تشکر از دادستان، نیروی انتظامی و سپاه گفت: همین جا اعلام می‌کنم اخذ مجوز و عدم آن مربوط به نهاد نماز جمعه نبوده و نیست.

امام جمعه بندر آستارا از بی‌بند و باری‌ها و افزایش حجم موسیقی های زنده در رستوران‌ها و اعطای مجوز در این رابطه انتقاد کرد و افزود: نمی‌توان با مجوز جمهوری اسلامی اعمال خلاف شرع انجام داد، خیلی از این‌ها باید درشان تخته شده و مجوزشان باطل شود، ما از انقلاب اقدامات انقلابی دادستان، نیروی انتظامی بسیج و مسئولین مربوطه حمایت کرده و تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حافظ‌نیا به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جزء خوانی قرآن همواره مورد تاکید معظم‌له بوده است و محفل انس با قرآن آستارا نیز همواره با استقبال بی نظیر مردم مواجه بوده و این حرکت قابل تقدیر است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار