کد خبر : 35094
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گیلان؛

انتقاد جعفرزاده از برخورد دستگاه قضایی با یک بخشدار متهم و مفسد اقتصادی/ این بگیر و ببندها فقط در استان ماست!

انتقاد جعفرزاده از برخورد دستگاه قضایی با یک بخشدار متهم و مفسد اقتصادی/ این بگیر و ببندها فقط در استان ماست!

نماینده مردم رشت گفت: این بگیر و ببندها فقط در استان ما است و در استان‌های دیگر این‌چنین نیست و این نوع رفتارها به ضرر ما تمام می‌شود.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گیلان خطاب به دستگاه قضا از دستگیری اخیر یکی از بخشداران متهم اقتصادی انتقاد کرد و گفت: بگیر و ببندها فقط در استان ما است و در استان‌های دیگر این‌چنین نیست و این نوع رفتارها به ضرر ما تمام می‌شود.

جعفرزاده با بیان اینکه مردم و افکار عمومی در جریان این زد و بندها بسیار نسبت به مدیران بدبین شده‌اند افزود: در حال حاضر اگر شخصی در یک مجموعه‌ای وارد شود و بسته‌ای را در محل کار مدیری جا بگذارد مدیران ما جرئت حضور در محل کار خود را ندارند و باید مدیر به چندین دستگاه پاسخ داده و استاندار باید برای همیشه به این قهرمان‌بازی‌ها و این رفتارهای ناپسند خاتمه دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان نیز در پاسخ به  اظهارات جعفرزاده گفت: بیان برخی از حرف‌ها و جهت‌گیری‌ها در مورد دستگیری برخی افراد آن‌هم در جلسه رسمی که مربوط به توسعه و برنامه‌ریزی استان گیلان است صحیح نیست و اظهارات برخی آقایان منوط بر اینکه مدیران اجرایی از روی ترس نمی‌توانند هر کاری را انجام دهند یک پروژه است که باید در یک جلسه‌ای تبیین شود که موضوع و منظور آن‌ها از ترس چیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار