کد خبر : 25690
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397- 46: 13

انتقاد عضو هیئت رئیسه شورای رشت از هزینه ۴۵ میلیون تومانی شهرداری رشت در تهران

انتقاد عضو هیئت رئیسه شورای رشت از هزینه ۴۵ میلیون تومانی شهرداری رشت در تهران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از هزینه ۴۵ میلیون تومانی شهرداری رشت در برگزاری کنفرانس آداب نوین در تهران گفت: حقوق فروردین‌ماه کارگران بخش رفت‌وروب شهرداری رشت به‌طور کامل پرداخت‌نشده است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسن علیپور عصر امروز در گفت‌وگویی با گلایه از عدم برگزاری جشن روز کارگر توسط شهرداری رشت اظهار کرد: شهرداری رشت ۴۵ میلیون تومان برای حضور کنفرانس آداب نوین در تهران هزینه کرده درحالی‌که هیچ جشنی برای روز کارگر برای کارگران این مجموعه شهری در نظر گرفته نشد.

وی با اشاره به عدم دریافت بخشی از مطالبات کارگران شهرداری گفت: حقوق فروردین‌ماه کارگران حجمی شهرداری رشت به‌طور کامل پرداخت‌نشده و مدیران شهرداری پرتوقع و دچار روزمرگی شده‌اند که متأسفانه هیچ مقامی در این زمینه پاسخگو نیست.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه عده‌ای در شهرداری رشت فاکتور سازی می‌کنند افزود: باید در همه حوزه‌ها در شهرداری شفاف‌سازی شود و اجازه نمی‌دهم از بیت‌المال ریالی برای امورات شخصی هزینه کنند.

علیپور با تأکید بر اینکه مدیران شهرداری رشت باید به اعضای شورا پاسخگو باشند بیان کرد: شهردار رشت باید مقتدر باشد و نباید در تمامی خواسته‌ها و توقعات سکوت اختیار کند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار