کد خبر : 37822
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398- 48: 14

انتقاد مدیرکل تبلیغات از توجه صِرف اداره ورزش و جوانان به ورزش

انتقاد مدیرکل تبلیغات از توجه صِرف اداره ورزش و جوانان به ورزش

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن انتقاد از غفلت به جوانان، از توجه صِرف این سازمان به مقوله ورزش انتقاد کرد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سالن اجتماعات استانداری گیلان با انتقاد از تمرکز اداره کل ورزش و جوانان تنها به مقوله ورزش اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما در زمان تلفیق وزارت ورزش و جوانان، تمرکز صِرف این وزارت خانه به مقوله بااهمیت ورزش بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات و اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان گفت: اوقات فراغت، مسئله نشاط جمعی و طرح‌ریزی برنامه‌ها در راستای اوقات فراغت جوانان باید موردتوجه مسؤولین مربوطه قرار بگیرد چراکه جوانان علاوه بر توجه به مقوله ورزش به موضوعات دیگری همچون فرهنگ و اشتغال و غیره نیز نیازمندند.

مدیرکل تبلیغات انقلاب استان گیلان با اشاره به لزوم توجه اداره کل ورزش و جوانان به حوزه‌های مربوط به کتاب‌خوانی، اوقات فراغت، ازدواج جوانان و هویت آنان افزود: این موضوعات مهم و حیاتی نباید تحت‌الشعاع ورزش قرار بگیرد لذا برگزاری جلسات ماهیانه ستاد ساماندهی جوانان به‌منظور ساماندهی دغدغه‌های مختلف جوانان لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر اهمیت اشتغال‌ روستایی تصریح کرد: برای رونق اشتغال روستایی باید به فرهنگ‌سازی توجه ویژه‌ای داشت و نقش اداره کل ورزش و جوانان در این فرهنگ‌سازی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مهدوی با ابراز تأسف از اینکه اشتغال روستایی در استان گیلان رو به سمت پیری رفته است خاطرنشان کرد: ساماندهی برنامه‌های مختلف در تولید ثروت، بهره‌برداری و فعال‌سازی اشتغال روستایی، رونق تولید و افزایش توان شغلی روستاها را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار