کد خبر : 2838
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

انتقاد مسئول ستاد اقامه نماز از برخی مدیران اجرایی گیلان

انتقاد مسئول ستاد اقامه نماز از برخی مدیران اجرایی گیلان

مسئول ستاد اقامه نماز گیلان از همکاری نکردن برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با این ستاد انتقاد کرد.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران، دبیران، ائمه جماعت و فعالان نماز گیلان اظهار کرد: از مدیران 43 دستگاه دولتی به همراه دبیران و فعالان اقامه نماز در اداره‌های استان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در همایش مذکور، تصریح کرد: کسانی که در این مراسم شرکت نکردند برای ما و خودشان احترام قائل نشده‌اند.

مسئول ستاد اقامه نماز گیلان برگزاری همایش مذکور را در راستای ادامه اجلاس اقامه نماز در این استان ذکر کرد و افزود: منظور از برگزاری اجلاس به‌راه انداختن هیاهو و جنب‌وجوش بیشتر برای اقامه نماز است.

وی با تأکید بر نقش سازنده مدیران در دستگاه‌های اداری، گفت: در رأس هر سازمان مدیر آن دستگاه قرار دارد و مدیر باید الگویی مناسب برای دیگران باشد.

حجازی‌ ادامه داد: در انتخاب مدیران و دبیران و فعالان برتر در اقامه نماز هیچ‌گونه سیاسی‌کاری اعمال نشده و تمام انتخاب‌ها براساس عملکردها بوده و حتی استاندار گیلان در برگزاری اجلاس اخیر نیز حمایت خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در دیگر استان‌های کشور زمانی که اجلاس نماز برگزار می‌شود مدیران بیشتر دستگاه‌ها مشارکت می‌کنند، افزود: در اجلاس اخیر نماز که در گیلان برگزار شد تنها استانداری با ما همراهی کرد.

این مسئول، ستاد اقامه نماز را یک دستگاه عریض و طویل ندانست و یادآور شد: اگر برای اسکان مهمان‌های ستاد بخواهیم از اقامت‌گاه‌های دستگاه‌های دولتی استفاده کنیم برخی از مدیران دستگاه‌های استان حاضر به همکاری نیستند.

وی گفت: تعدادی از دستگاه‌ها همکاری‌های خوبی با ستاد اقامه نماز گیلان دارند که جای قدردانی دارد اما برخی از دستگاه‌ها نسبت به برپایی نماز جماعت بی‌اعتنا هستند و حتی حاضر به نصب یک پلاکارد برای نماز روی تابلوی اعلانات دستگاه خود نیستند.

حجازی با بیان اینکه به‌کارگیری تجربه دیگران می‌تواند نقش موثری در احیای نماز جماعت در اداره‌ها ایفا کند، خواستار مشارکت بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با ستاد اقامه نماز شد.

در مراسم مذکور 43 دستگاه نمونه دولتی گیلان در احیای اقامه نماز تجلیل شدند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار