کد خبر : 19186
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396- 20: 23
دیدگاه‌ها برای انتقاد نماینده رشت از دستگیری مدیر فاسد در استانداری گیلان!/ با بعضی بگیر و ببندها مخالفم! بسته هستند

انتقاد نماینده رشت از دستگیری مدیر فاسد در استانداری گیلان!/ با بعضی بگیر و ببندها مخالفم!

انتقاد نماینده رشت از دستگیری مدیر فاسد در استانداری گیلان!/ با بعضی بگیر و ببندها مخالفم!

نماینده مردم رشت گفت: ایجاد این حس که فسادی در دولت وجود دارد به ضرر کشور است.

به گزارش گیلانستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان اسناد و کتابخانه های ملی استان گیلان عصر سه شنبه با حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر اشرف بروجردی مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور ،معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، جعفرزاده و حسنی نمایندگان رشت، جمعی ازمدیران اجرایی استان، فرماندار رشت، جمعی از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله حسین عباس نژاد کارسیدانی رئیس اسبق و همچنین علی خیلی چولابی سرپرست سابق ، دکتر ژاله حساسخواه از اساتید اصلاح طلب دانشگاهی به عنوان مدیرسازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان معرفی شد.

جعفرزاده نماینده رشت در مجلس نیز در این مراسم بیان داشت: اتفاقات چند روز اخیر نشان داد که نسبت به برجام ظلم شده است. همه کسانی که به برجام بی لطفی می کردند دیدند که رئیس چمهور بی خرد آمریکا اعلام کرد که برجام سر آمریکا را کلاه گذاشت. اما وفاق ملی و اتحادی که در کشور اتفاق افتاد همه جمع شدند و از سپاه پاسداران حمایت کردند و از این حمایت نتیجه گرفتند. همه دیدیم که اگر بخواهیم با هم باشیم دشمنان ما نمیتوانند کاری کنند. همبستگی ما دشمنان ما را می تواند نابود کند.

وی با بیان این که همه ما داخل یک کشتی نشستیم و هرکس جای این کشتی را سوراخ کند همه غرق می شویم در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد این حس که فسادی در دولت وجود دارد به ضرر کشور است. ما با بعضی بگیر و ببندهایی که اتفاق می افتد مخالف هستیم. دستگیری فردی که ما که ما می‌دانیم بی‌گناه است، در محل استانداری خطاست و من از دولت می خواهم جلوی این کارها را بگیرد. وی افزود: آقای روحانی شخصیتی است که دلش از خیلی شخصیت ها می سوزد . پس باید کمک کنیم این دولت موفق شود. برجام نشان داد که کارنامه مثبت و خوبی دارد اما متاسفانه بعضی ها بر طبلی می کوبند که با آن همه غرق می شوند. دولت به راهش خودش ادامه می دهد و ما مجلسیان از آن حمایت می کنیم.

نماینده رشت در ادامه خطاب به رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: خانم بروجردی امکانات حوزه اسناد ملی در حد شان استان ما نیست. کتابخانه ملی ما سالهای سال رها شده است. اسناد ما چه حفظ و چه نگهداریش دچار مشکل است. ثبت و ضبط شفاهی ما تقریبا تعطیل است و از جنابعالی تقاضا داریم که به مرکز اسناد گیلان توجه ویژه کنید.

جعفرزاده در پایان سخنان خود گفت: هم ازمدیران قبلی ممنون هستم و برای مدیریت جدید که از اساتید برتر داشگاهی است آرزوی پیروزی و بهروزی می کنیم. امیدواریم هرچقدر در این کسوت هستند حمایت و کمکش کنید تا مرکز اسناد بتواند در کشور نمونه باشد. از من بهتر می دانید این اسناد مربوط به نسل های بعدی است و نسل های بعدی از ما بازخواست می کنند که چرا اسناد دوران شما نابود شد./گیل خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

رفتن به نوار ابزار