کد خبر : 26442
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397- 08: 21

انتقاد یک مرد روستایی از عملکرد نماینده حامی فتنه گیلان به کتک خوردنش ختم شد! + جزئیات

انتقاد یک مرد روستایی از عملکرد نماینده حامی فتنه گیلان به کتک خوردنش ختم شد! + جزئیات

این نماینده مجلس می داند اگر در مساجد و مراسمات مذهبی حوزه استحفاظی خود حضور یابد با واکنشها و انتقادات شدید جوانان و مردم مواجه می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یکی از نمایندگان حامی فتنه استان گیلان که به دلیل مواضع بسیار تند و رادیکالش علیه آرمانهای نظام و انقلاب همیشه مورد تشویق اپوزیسیون و رسانه‌های معاند و ضداسلام قرار می گیرد، این بار در یک مجلس شهیدی موجبات “کتک” خوردن یک مرد میانسال را فراهم کرد!

ماجرا از این قرار است که این نماینده مجلس عصر امروز (پنجشنبه) با شرکت در مراسم شهید امنیت کشور حسن عشوری در رودسر با انتقاد یکی از اهالی روستای امامزادگان ماچیان مواجه می شود، به طوریکه این مرد روستایی ثانیه های کوتاهی در مقابل ایشان ایستاد و خطاب به این نماینده اظهار کرد که شما ولایتمدار نیستید و با عملکردتان مردم و دلسوزان انقلاب را می رنجانید و برجام را در ۲۰ دقیقه تصویب کردید…

نماینده مذکور در این بین فقط خندید و عکس العملی نشان نداد اما بعد از خارج شدنش از مراسم که یکی از روسای آموزش و پرورش وی را همراهی و بدرقه می کرد، آن مرد منتقد را در بیرون مشاهده کرده و به یک‌باره آقای رئیس برای خودشیرینی هم که شده، به سمت آن فرد روستایی حمله نموده و با دست بر گردنش می زند که چرا از یک نماینده بزرگ مجلس شورای اسلامی انتقاد کردی!

گفتنی است این نماینده مجلس که می داند اگر در مساجد و مراسمات مذهبی حوزه استحفاظی خود حضور یابد با واکنشها و انتقادات شدید جوانان و مردم مواجه می شود، سعی می کند بیشتر در مراسمات سایر شهرستانها حضور یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جمعه , ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

سلام
واقعا متاسفم
بیشتر از همه برای سیستم قضایی مان
فتنه گران و حامیان آنها آزادند در این مملکت هر مزخرفی بگوینداگر ما کوچکترین تلنگری به آنها بزنیم و یا حتی مطلبی بر علیه آنها منتشر کنیم باید ماه ها درگیر دادگاه و جریمه و احتمالا زندان باشیم مثل خود مدیر مسول این سایت
اما فتنه گران انقدر جسور شده اند که در منظر عمومی منتقدان خود را مورد ضرب و شتم قرار میدهند. آن هم در مراسم شهید.
چرا دادستان ورود نمیکند!!!
در این مملکت همه آزادند بجز حزب اللهی ها

ماچیانی جمعه , ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

فرد ضارب جهت اطلاع عموی شهید بودند گویا!! اصلاح طلبها هستند دیگه، اینم مدل مهمان نوازیشونه، وقتی پای پست و مقام باشه، مجلس شهید و برادرزاده شهید نمیشناسن!!

سید جمعه , ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷

نماینده بزرگ محلس؟؟؟ هنوز مردم جشن اینستاگرامی جناب نماینده بزرگ یادشون نرفته. نماینده نااهلان در مجلس!!

ناشناس جمعه , ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

اینا انقدر پول حرام خوردن ک دیگه هیچی سرشون نمیشه.تا زمانی که مردم سر عقل نیان همین آشه و همین کاسه. وقتی به امثال این آدم رای میدن دیگه چه توقعی میشه داشت. ضارب هم یکی از نوچه هاشه دیگه یکی مثله خودش….

رفتن به نوار ابزار