کد خبر : 64573
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400- 28: 18

انتقاد یک نماینده مجلس از عملکرد کمیسیون کشاورزی در مسئله مرغ

انتقاد یک نماینده مجلس از عملکرد کمیسیون کشاورزی در مسئله مرغ

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: باید هر چیزی را از قبل پیش‌بینی کرده و علاج واقعه قبل از وقوع کنیم. نسبت به عملکرد کمیسیون کشاورزی معترض هستم چرا که وظیفه داشته مسئولان را در خصوص نابسامانی‌های تأمین مرغ احضار کرده و مطالب را به آنها گوشزد کند.

به گزارش گیلانستان، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با استناد به اصل ۸۴ و ۸۵ قانون اساسی و بندهای ۴ و ۷ ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: نمایندگان طبق قانون حق دارند منویات خودشان را بیان کنند اما مطابق اصل ۸۴ قانون اساسی هر نماینده‌ای در مقابل مردم مسئولیت دارد اما برخی از همکاران گاهاً در صحبت‌هایشان به نیابت از جمع موضوعی را مطرح می‌کنند در حالی که مسئولیت اظهارات هر کس بر عهده خودش بوده و سمت نمایندگی قائل به شخص است. اگر اظهارات نمایندگان با توهین همراه باشد قابل جمع نیست، لذا از هیأت رئیسه که وظیفه تنظیم اوقات صحبت‌های نمایندگان را برعهده دارند درخواست می‌کنم به نمایندگان تذکر داده تا شاهد برخی نامهربانی‌های اینچنینی نباشیم.

نماینده مردم تالش در مجلس با بیان اینکه امروز شاهد درد و رنج مردم در حوزه معیشت مردم هستیم، افزود: باید هر چیزی را از قبل پیش‌بینی کرده و علاج واقعه را قبل از وقوع کنیم. از این رو بنده نسبت به عملکرد کمیسیون کشاورزی معترض هستم چرا که طبق بند ۶ ماده ۴۷ وظیفه داشته مسئولان را در خصوص نابسامانی‌های تأمین مرغ احضار کرده و مطالب را به آنها گوشزد کند تا در ایام تعطیل شاهد مشکلاتی برای مردم نباشیم.

محمدیاری در پایان به مسئله «کمبود چوب برای تأمین خوراک مورد نیاز کارخانجات در استان گیلان» اشاره کرد و گفت: مطلع شدیم قرار است بابت بدهکاری پیمانکاران چوب آلات گیلان در اختیار استان‌های دیگر قرار گیرد، از این رو با توجه به مراجعات زیادی که در این رابطه داشتم اعلام می‌کنم چنین موضوعی قابل قبول نبوده و وزیر جهاد کشاورزی باید به این موضوع ورود کند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار