کد خبر : 16814
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

انتقال تجربیات شورای چهارم رشت به منتخبین شورای پنجم/ نمایندگانی که سلفی گرفتند باید از ملت عذرخواهی کنند

انتقال تجربیات شورای چهارم رشت به منتخبین شورای پنجم/ نمایندگانی که سلفی گرفتند باید از ملت عذرخواهی کنند

تک تک نمایندگانی که در این اقدام حضور داشتند باید از ملت ایران اسلامی عذرخواهی کنند و بدانند در قبال رفتارهایی که انجام می دهند شرمنده جوانانی همچون شهید حججی هستند.

به گزارش گیلانستان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: پنج نفر از اعضای شورای چهارم شهر جزو منتخبین شورای پنجم هستند و می توانند از تجربیات چهار ساله خود در راستای توسعه وتعالی هرچه بیشتر رشت استفاده کنند.

فاطمه شیرزاد اظهار کرد: کمیسیونهای شورای رشت طی چهار سال اخیر فراز و نشیبهای فراوانی پشت سر گذاشته اند و طی این مدت لوایح متعددی بررسی و مصوبات خوبی انجام شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی افزود: این شهید سرافراز قهرمانانه و مظلومانه به شهادت رسید .

شیرزاد با اشاره به اینکه همه ما در مقابل این جانفشانیها مسئوول هستیم تصریح کرد: مسئولان باید حرمت خانواده های شهدا را حفظ کنند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند مطمئنا حوادث تلخ وناگوار سوریه و عراق در اینجا نیز تکرار میشد.

وی با ابراز تاسف از اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گرفتن عکس سلفی با موگرینی خاطر نشان کرد: تک تک نمایندگانی که در این اقدام حضور داشتند باید از ملت ایران اسلامی عذرخواهی کنند و بدانند در قبال رفتارهایی که انجام می دهند شرمنده جوانانی همچون شهید حججی هستند که از همسر جوان وفرزند خردسالش به منظور دفاع از مرزهای ایران اسلامی و حرم اهل بیت چشم پوشی کرد .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهررشت با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه شورا اقدامات خوبی در حوزه آسیب شناسی مباحث مالی انجام داده است تصریح کرد: ان شاا در شورای پنجم شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه هایی که نیازمند اصلاحات است باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار