کد خبر : 6867
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

انجام آسفالت خیابان‌های رشت ناشیانه است/ شهردار رشت برای پاسخگویی به صحن شورا دعوت شد

انجام آسفالت خیابان‌های رشت ناشیانه است/ شهردار رشت برای پاسخگویی به صحن شورا دعوت شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: آسفالت دوباره خیابان‌ها و معابر شهر رشت به صورت ناشیانه در حال انجام است.

به گزارش گیلانستان، فرهاد شوقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر از آسفالت دوباره خیابان‌ها و معابر رشت انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: خیابان‌هایی که با مبالغ هنگفت 6 ماه پیش آسفالت شده بودند دوباره به صورت ناشیانه‌ای در حال انجام بوده و این اشتباهات موجب تحمیل هزینه‌های بسیار به بیت‌المال می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه هفته گذشته موضوع تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در صحن شورا مطرح شد، افزود: شهردار رشت مدعی شده بود که می‌خواهد یک نظام پرداخت را در شهرداری اعمال کند اما این موضوع تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: با شرایط فعلی خواستار طرح سؤال از شهردار رشت هستم و این موضوع توسط سه نفر از اعضای شورا امضا شده و در حال پیگیری است.

شوقی به خرید امتیاز باشگاه فوتبال سپیدرود رشت اشاره کرد و یادآور شد: دیروز طی مصاحبه‌ای در رسانه ملی درباره تیم سپیدرود رشت مدعی بودند که در این زمینه با اعضای شورا تماس گرفته شده در حالی که خرید امتیاز سپیدرود رشت مانند خرید سیب و پرتقال نیست و باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی خواستار برگزاری جلسه‌ای فوری با مدیران سپیدرود و اعضای شورای شهر رشت شد و خاطرنشان کرد: وضعیت این تیم باید مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه جلسه مذکور با اشاره به موضوع درخواست طرح سؤال از شهردار توسط برخی اعضای این شورا، گفت: براساس قوانین شوراها موضوع طرح سؤال اعضای شورا به شهردار رشت ابلاغ می‌شود.

مسعود کاظمی تصریح کرد: طبق قانون شهردار موظف است برای پاسخگویی به پرسش‌های مطرح شده توسط اعضای شورا جلسه آینده در صحن شورای شهر رشت حضور پیدا کند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار