کد خبر : 54905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

دبیر هیات دو و میدانی گیلان:

انجام تمرینات انفرادی ورزشکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی / تدوین برنامه های دوران کرونا با هماهنگی اعضای تخصصی هیات

انجام تمرینات انفرادی ورزشکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی / تدوین برنامه های دوران کرونا با هماهنگی اعضای تخصصی هیات

دبیر هیات دو و میدانی استان گیلان اظهار داشت ؛ در پی شیوع بیماری کرونا با توجه به نقش ورزش در تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن و نیز ایجاد نشاط اجتماعی این هیات با توجه به دستور العملهای ستاد کرونا و با مبنا قرار دادن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه های […]

به گزارش گیلانستان، دبیر هیات دو و میدانی استان گیلان اظهار داشت ؛ در پی شیوع بیماری کرونا با توجه به نقش ورزش در تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن و نیز ایجاد نشاط اجتماعی این هیات با توجه به دستور العملهای ستاد کرونا و با مبنا قرار دادن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه های خود را تدوین و اجرایی کرد.
امیر رنجی با تاکید بر اینکه در دوران قرنطینه خانگی این هیات با تهیه متن های آموزشی به ترغیب شهروندان برای ورزش در خانه پرداخت افزود: سپس با نظر ستاد مقابله با کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی ورزشکاران دو و میدانی در فضایی باز به صورت انفرادی در هر رشته تخصصی تمرین داشته اند و این روند تا بهبود کامل وضعیت و شکست کرونا ادامه دارد.
وی با اشاره به جلسات متعددی که برای تهیه برنامه های ورزشی متناسب با شرایط برگزار می شود گفت:برنامه های امسال به زودی با هماهنگی اعضای تخصصی دو و میدانی اعلام می شود.
وی با اشاره به اینکه هیات دو ومیدانی شهرستان رشت به دلیل مشکلات مالی فاقد رئیس هیات بود ، اعلام کرد : با موافقت رئیس محترم هیات جناب آقای عنایت حسن پور و با نظر هیات رئیسه ، علی رضا زارع به عنوان رئیس هیات دو و میدانی شهرستان رشت معرفی شد.
رنجی با این توضیح که هیات دو و میدانی شهرستان رشت جز هیات های شاخص گیلان است وتا به امروز ورزشکاران موفقی را به جامعه ورزشی گیلان معرفی کرده است گفت: علی رضا زارع از مدیران با سابقه و موفق در شهرداری رشت است و تجربه مدیریتی ایشان و تسلط و نگاه تخصصی ایشان به ورزش دو و میدانی میتواند دو و میدانی شهرستان رشت را به روزهای خوب خود در سالهای گذشته باز گرداند.
دبیر هیات دو و میدانی گیلان با بیان این نکته که هیات دو و میدانی شهرستان رشت سالها بدون دفتر فعالیت داشته است افزود: با هماهنگی همراهی های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت دفتری به هیات دو و میدانی شهرستان رشت تخصیص داده شد .
رنجی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس ورزش و جوانان شهرستان رشت جهت اهتمام ایشان برای رفع مشکلات ورزشکاران گفت: اعضای هیات دو و میدانی گیلان امید دارند با همراهی مسئولان ورزش استان و با انجام اقدامات به هنگام نقش مهم و به سزایی در پیشرفت و توسعه ورزش استان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار