کد خبر : 83502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401- 27: 16

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

انجام ۵۹۳۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی گیلان

انجام ۵۹۳۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از انجام ۵۹۳۷ مورد بازرسی تعزیراتی از واحدهای صنفی استان طی هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: عمده تخلفات در حوزه کالا و خدمات بوده است.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، مرتضی امینی در گفت وگویی با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان هفت ماه تعداد ۹۲۱ اکیپ گشت تعزیرات حکومتی در سطح استان فعال بوده است، اظهار کرد: تعداد بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی ۵۹۳۷ مورد بوده است.

 

وی از تشکیل ۱۷ هزار و ۵۳۵ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان طی مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: این پرونده ها مربوط به تخلفات صنفی در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان بوده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۴۹۹ پرونده وارده در حوزه کالا و خدمات داشتیم، گفت: با مختومه شدن ۱۳ هزار و ۳۶۷ پرونده شاهد محکومیت ۱۵۶ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۳۴۲ تومانی متخلفان بودیم.

 

امینی، از ورود ۲۷۱۸ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان در حوزه قاچاق کالا و ارز و مختومه شدن ۲۶۶۳ مورد خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال مختومه شدن این پرونده ها متخلفین به پرداخت جریمه نقدی ۲۰۴ میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۳۴ تومان محکوم شدند.

 

وی همچنین به تشکیل ۱۳۱۸ پرونده تعزیراتی در حوزه بهداشت و درمان استان گیلان اشاره کرد و افزود: با صدور رای برای ۱۲۸۸ پرونده، محکومیت ۲۰ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۴۹۰ ریالی برای متخلفین رقم خورد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار