کد خبر : 49694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399- 00: 17

رئیس تعزیرات حکومتی گیلان:

انجام ۷۲۰ مورد بازرسی از اصناف در گیلان/ ۲۲۱ واحد پلمب شدند

انجام ۷۲۰ مورد بازرسی از اصناف در گیلان/ ۲۲۱ واحد پلمب شدند

رئیس تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون ۷۲۰ مورد بازرسی انجام شده است، گفت: ۲۲۱ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش گیلانستان منصور انصاری، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و موضوع کمبود اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم در استان اکیپ‌های نظارت و بازرسی از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی با اشاره به تشکیل ۲۰۲ اکیپ بازرسی و نظارت تعزیرات حکومتی استان گیلان، افزود: در این مدت ۷۲۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف در استان گیلان انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۹ مورد تخلف صنفی شناسایی شد، گفت: ۳۳۷ مورد نیز بدون تخلف بودند و ۱۳۶ مورد نیز تذکر دریافت کردند.

وی با اشاره به پلمب ۲۲۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین در استان گیلان توسط بازرسان تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: به موضوع این تخلفات از ۲۳ فروردین به بعد رسیدگی خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه بازرسان در بازرسی‌های خود گران فروشی، عدم درج قیمت و سایر موارد را نیز مورد نظارت قرار داده اند، گفت: عدم درج قیمت، تداخل صنفی، عرضه خارج از شبکه و گران فروشی بیشترین تخلفات انجام شده بوده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار