کد خبر : 55657
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

نماینده مردم رشت در مجلس:

انحراف دولت از مدیریت ارزشی موجب مشکلات معیشتی شده است

انحراف دولت از مدیریت ارزشی موجب مشکلات معیشتی شده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصادی گفت: انحراف دولت از مدیریت ارزشی موجب گرانی و مشکلات معیشتی شده است.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده امروز با انتقاد از عملکرد دولت در عرصه اقتصادی و بروز نگرانی‌های اجتماعی در پی آن، اظهار کرد: ما با بی‌تدبیری دولت در اکثر امور ازجمله در حوزه اقتصادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدا نیز مشخص بود که ناکارآمدی دولت در حوزه مدیریتی خود را نشان خواهد داد، افزود: امروزه شاهد ناکارآمدی دولت و انحراف از معیارهای مدیریت ارزشی در دولت شاهد هستیم که این مسئله بسیار مردم را رنجانده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در پی تصمیمات نا به‌جای دولت، گفت: ناکارآمدی دولت و انحراف از معیاری‌های مدیریت ارزشی در آن امروزه باعث شده تا ما با مشکلات معیشتی، گرانی، نگرانی‌های اجتماعی در جامعه روبرو شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس باید مقابل ناکارآمدی‌ها بایستد، تصریح کرد: مردم به مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌اند تا ما بتوانیم بخشی از مشکلات را کاهش دهیم و شرایط مناسبی را برایشان به وجود بیاوریم.

آقازاده با بیان اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کرد و راهی برای حل چالش‌ها و مشکلات یافت، افزود: باید دولت را مجاب کنیم تا معیارهای ظاهری مدیریتی و تدبیرات لازم را اتخاذ کند تا آن بخش از مشکلات، انحرافات، نارسایی‌ها و خیانت‌هایی که قبلاً صورت گرفته به نفع مردم تغییر کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار