کد خبر : 28095
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397- 15: 22

انسان در سایه ولایت الهی به آرامش می‌رسد و دستاویز فتنه‌گران قرار نمی‌گیرد

انسان در سایه ولایت الهی به آرامش می‌رسد و دستاویز فتنه‌گران قرار نمی‌گیرد

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه انسان با پذیرفتن ولایت الهی از آسیب‌های آخرالزمان در امان می‌ماند، گفت: انسان در سایه ولایت الهی به آرامش می‌رسد و دستاویز فتنه‌گران قرار نمی‌گیرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم یادبود ابوالشهید مرحوم حاج عبدالحسین سالاری پدر مصطفی سالاری استاندار گیلان در مصلای رشت اظهار کرد: مصیبت رحلت ابوالشهید حاج عبدالحسین سالاری را به استاندار گیلان و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
وی، تمام پدران و مادران شهدا را شایسته تکریم عنوان کرد و افزود: آخرالزمان دوره‌ای سخت برای انسان محسوب می‌شود و باید آن را سپری کند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه انسان‌ها در آخرالزمان در لبه سقوط و سراشیبی خطر از حیث اعتقاد قرار دارند، تصریح کرد: در این دوره انسان باید بتواند از میدان آزمون الهی سالم خارج شود.

photo_2018-08-21_22-02-24
آیت‌الله فلاحتی، پذیرفتن ولایت الهی را مسیر برون‌رفت از ورطه سقوط انسان دانست و بیان کرد: انسان با پذیرفتن ولایت الهی است که به مقام خدایی می‌رسد.
وی با تأکید براینکه انسان با پذیرفتن ولایت الهی از آسیب‌های آخرالزمان در امان می‌ماند، خاطرنشان کرد: انسان در سایه ولایت الهی به آرامش می‌رسد و دستاویز فتنه‌گران قرار نمی‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، ولایت الهی را به معنای پذیرفتن عبد و خالق بین انسان و خداوند توصیف کرد و گفت: امر مذکور انسان را در مقابل فتنه‌ها بیمه می‌کند.
آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه ولایت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) در راستای ولایت الهی است، یادآور شد: امام (ره) فرمودند؛ ولایت فقیه مانند ولایت پیامبر(ص) است.
وی، پذیرش ولایت فقیه را مانند پذیرفتن ولایت خداوند و پیامبر(ص) دانست و متذکر شد: ولایت پیامبر(ص) و اولیای الهی راهکار مصون ماندن انسان از فتنه آخرالزمان است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر انسان در سایه ولایت الهی قرار گیرد دنیا را زیبا می‌بیند، اظهار کرد: حادثه کربلا غلبه حق بر باطل بود و این امر تاریخ بشر را زنده کرده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار