کد خبر : 22870
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396- 33: 0

انصاف نیست مردم در چادر بخوابند و مسئولان در خواب راحت باشند/آمادگی سپاه برای ساخت مسکن محرومان

انصاف نیست مردم در چادر بخوابند و مسئولان در خواب راحت باشند/آمادگی سپاه برای ساخت مسکن محرومان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند کارها به دست مردم حل می‌شود گفت: این انصاف نیست که مسئولان شب را راحت بخوابند و مردم محروم در سرما و چادر، شب سر بالین بگذارند.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین و هم‌زمان در مراسم خانه‌دار شدن هزار و ۷۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سالن شهدای ناجا در رشت با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب ما از اسلامی نشأت گرفته که با حمایت حضرت زهرا (س) ماندگار شد.

وی با تأکید بر اینکه در دهه فجر باید با امام و آرمان‌ها بیعت کرد افزود: باید خود را محک بزنیم که چه میزان از خواسته‌های امام درباره توجه به محرومین را انجام دادیم و همه مسئولان نیز باید تمام همت خود را برای رفع نیاز محرومان بکار گیرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه امام حمایت واقعی از ولایت را می‌خواست بیان کرد:  باید به جامعه و مردم امید داد زیرا دشمنان در تلاش هستند که انقلاب را تضعیف کرده تا جلوی پیشرفت انقلاب و گسترش آرمان‌های آن در منطقه را بگیرند.

عبدالله پور با بیان اینکه امام نظام سلطه ستیز را بنا گذاشت گفت: اکنون تمام کشورهای منطقه با توجه به نگاه امام به پا خاسته اند  و انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان الگویی بی‌بدیل برای مبارزه با کفر و استکبار برگزیدند.

وی با اشاره به اینکه نگاه به محرومین و مستضعفین از اهداف اصلی  امام راحل به شمار می‌رفت بیان کرد: در سالروز تأسیس سپاه عهدی بسته شد که یک هزار واحد به نتیجه برسد و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نشد تا جایی که برای نمونه مسئول بسیج سازندگی ماسال با ماشین شخصی خود مصالح را به روستاها می‌برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه توانایی لازم برای ساخت مسکن برای مستضعفان در سپاه و بسیج وجود دارد افزود: شیرینی تحویل خانه‌ها به محرومان برای پاسداران و بسیجیان از هر چیزی بالاتر است.

وی افزود: حرکت‌های جهاد گونه سپاه برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان به پشتوانه بسیج نیروهای مردمی است که با اخلاص و ایمان در جهت آسایش مردم اقدامات جهادی انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج امنیت کشور را تأمین می‌کند گفت: بعضی‌ها در کشور نمی‌خواهند بفهمند که باید برای حل مشکلات کار را به دست مردم سپرد و هرجایی که بسیج مردمی کار را در دست گرفت در همان نقطه ما عملکرد موفق داشتیم.

عبدالله پور با اشاره به توطئه دشمنان در زمینه‌های مختلف گفت: این انصاف نیست که مسئولان شب را راحت بخوابند و مردم محروم در سرما و  چادر، شب سر بالین بگذارند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار