کد خبر : 3456
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394- 15: 17

انصراف نامزد انتخابات لاهیجان به نفع گزینه ائتلاف اصولگرایان گیلان+ جزییات

انصراف نامزد انتخابات لاهیجان به نفع گزینه ائتلاف اصولگرایان گیلان+ جزییات

در بیانیه وی آمده است: این را وظیفه خویش دانستم تا از محبت ها و حمایت های بی دریغ عزیزانی که به طرق مختلف اینجانب را موردلطف بی پایان قرار داداند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

به گزارش “درگیلان“به نقل از «لاهیجان»، آرمین آقاجانپور مدرس دانشگاه و جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان، صبح امروز باحضور در فرمانداری از ادامه حضور در انتخابات و در حمایت از دکترذبیح نیکفر انصراف داد. وی در بیانیه ای که به تحریریه پایگاه خبری«لاهیجان»، ارسال کرده دلیل انصراف خود را این گونه ذکر کرد.

بسمعه تعالی

«یا ایُّها الناسُ اِنَّا خَلَقناکُم مِنْ ذَکرٍو اُنثی و جَعَلْناکُم شُعُو باً و قَبایلُ لِتَعارفوا اِنَّ اَکْرَمَکُم عِندَاَللّه اَتْقاکُم.»

ای مردم ما شما را از مردی و زنی آفریدیم و شما را تیره ها و قبایلی قرار دادیم تا همدیگر را درک کنید(و زندگی هماهنگ داشته باشید.) با فضیلت ترین شما در نزد خداوند با تقواترین شماست.

با سلام و احترام

اینجانب آرمین آقاجانپور کاندیدای جوان مجلس دهم شورای اسلامی براساس همفکری ها و پیشنهاداتی حمایت های گروهی از مشاوران و بزرگان لاهیجان و دوستان گرامی در نظام مهندسی و جمعی از فرهیختگان جامعه تصمیم به ورود به عرصه انتخابات گرفتم.

پس از مدتی فعالیت در عرصه انتخابات با بررسی ها و رایزنی های گسترده و مشورت با مشاوران و همفکری گروه انتخاباتی خود در جهت پیشرفت و توسعه و تعالی جامعه و آبادانی شهر لاهیجان تصمیم گرفتم در راستای ایجاد اتحاد و همدلی بین نیروهای جوان و مومن، ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم در عرصه انتخابات مجلس دهم از ادامه فعالیت انتخاباتی انصراف دهم و لذا صراحتا اعلام می‌نمایم که تنها هدف بنده خدمت به خلق، نظام جمهوری اسلامی و میهن عزیزم ایران است و  به هیچ حزب و جناحی وابسته نبوده و نیستم و حمایت خود را از کاندیدای مستقل جناب آقای دکتر نیکفر اعلام میکنم. این انصراف برای حمایت از جوانان و پیشبرد اهداف عالیه آنان بوده است. امید واثق دارم که با تلاش و همفکری و انسجام و وحدت میان نیروهای جوان پرشور و افراد با تجربه مومن شرایط مطلوب تری برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیزمان فراهم شود.

این را وظیفه خویش دانستم تا از محبت ها و حمایت های بی دریغ عزیزانی که به طرق مختلف اینجانب را موردلطف بی پایان قرار داداند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

به امید داشتن ایرانی آباد که تلاش برای تامین امنیت و معیشت و پیشرفت جامعه و الگوی همه متولیان امور قرار گیرد.

زدانا تو نشنیدی این داستان

که بر گوید از گفته باستان

که گر دو برادر نهند پشت پشت

تن کوه را باد ماند به مشت

آرمین آقاجانپور

اول اسفند ۱۳۹۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار