کد خبر : 3433
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

انصراف کاندیدای انتخابات فومن و شفت به نفع ائتلاف اصولگرایان + بیانیه

انصراف کاندیدای انتخابات فومن و شفت به نفع ائتلاف اصولگرایان + بیانیه

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فومن و شفت با بیان اینکه سرباز ولایتم و به تکلیف شرعی خود عمل کردم اظهار کرد: به نفع اصولگرایان و جریان ارزشی کنار رفتم.

به گزارش درگیلان، امیر خوشکار کاندیدای فومن و شفت به نفع لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان انصراف داد.

IMG_20160219_142950

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فومن و شفت با بیان اینکه  سرباز ولایتم و به تکلیف شرعی خود عمل کردم اظهار کرد: به نفع اصولگرایان و جریان ارزشی کنار رفتم.

همچنین نظرعلی علیزاده سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان  از بصیرت انقلابی خوشکار تقدیر کرد.

متن بیانیه وی را در ادامه مشاهده کنید:

بسمه تعالی
با تقدیم سالم و احترام
باستحضار مردم فهیم و قدرشناس شهرستانهای فومن و شفت میرساند این فرزند خدمتگزار دیار آیت اهلل بهجت )ره( بر اساس تکلیف شرعی وبا تکیه بر فکر و نیروی جوانی و کمک به پر شور نمودن فضای انتخابات و ترغیب عموم مردم به حضور حداکثری در صحنه مهم و آینده ساز انتخابات مجلس شورای اسالمی که از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد و نیز همراهی
موثر به عنوان یک عضو کوچک برای موفقیت ائتالف بزرگ اصولگرایان استان گیلان، درصحنه حضور یافتم .
حال با توجه به ارزیابی ها و مشورت با جمعی از بزرگان و دلسوزان و صاحب نظران تصمیم گرفتم در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مومن، والیت مدار و اصول گرا و لزوم تقویت آرا و جلوگیری از تفرق آن درسبد اصولگرایی ، از صحنه انتخابات کنار رفته وبا انصراف خود ، از مردم شریف می خواهم معیار های مورد نظر مقام معظم رهبری را در رای دادن به نامزدها رعایت نمایند.
وظیفه خود می دانم از زحمات دست اندرکاران و متولیان محترم برگزاری انتخابات ، هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان اعم از شهرستان ، استان وکشور در روند ثبت نام و بررسی صالحیت ها تشکر نموده ونیز از تمامی دوستان و همشهریانی که  در این ایام بنده را مورد لطف و محبت خود قرارداده اند سپاس گذاری نمایم.
امیدوارم مردم فهیم و بصیر شهرستانهای فومن و شفت با حضور پور شور و باشکوه در انتخابات هفتم اسفند ماه ۴۹ حماسه ای دیگر خلق نمایند و بهترین انتخاب را داشته باشند تا زمینه ای برای پیشرفت و توسعه این دو شهرستان شود.
پروردگارا آن ده که آن به
والسلام
امیر خوشکار سرابستانی
بهمن ۹۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار