کد خبر : 59467
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سپاه و بهزیستی برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گیلان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سپاه و بهزیستی برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گیلان

تفاهم‌نامه همکاری باهدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی به امضا رسید.

به گزارش گیلانستان، تفاهم‌نامه همکاری باهدف پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی فی‌ما‌بین سپاه قدس گیلان و سازمان بهزیستی به امضا رسید.

مخالفت مقام معظم رهبری به اجرای اسناد غربی مانند سند ۲۰۳۰ در کشور

فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست با بیان اینکه هدف بسیج حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است، اظهارکرد: بسیج ثمره نگاه متفکرانه امام خمینی (ره) است.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: نگاه اداری به ساختار بسیج اشتباه است زیرا بسیج متشکل از عموم مردم ایران بوده و همواره آماده کمک به کاهش مشکلات مردم است‌.

وی با اشاره به وجود چند خانواده چند معلولی در استان گیلان افزود: سازمان بهزیستی می‌تواند روی تمام ظرفیت‌های بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی حساب کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری به اجرای اسناد غربی مانند سند ۲۰۳۰ در کشور خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ اجرای این اسناد جز ضرر چیزی برای کشور ندارد و ما نیز آن‌ها را چیزی جز کاغذ پاره نمی‌دانیم.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به تمام ارکان کشور است، افزود: بسیج آماده است تا تمام ظرفیت‌های خود را برای رفع مشکلات کشور در اختیار عموم سازمان‌ها و ادارات قرار دهد.

همت بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان نیز در این نشست، با بیان اینکه بسیج ساختاری ویژه در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: بسیج نتیجه نگاه متفاوت امام راحل (ره) بود که نمونه آن در هیچ کشوری نیست‌.

حسین نحوی نژاد با اشاره به ظرفیت بسیج در رفع مشکلات کشور گفت: استان گیلان متأسفانه از آسیب‌های اجتماعی متعدد رنج می‌برد که بسیج می‌تواند در زمینه مقابله با آن‌ها اثرگذار باشد.

به گفته مدیرکل سازمان بهزیستی استان گیلان، دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلفی در کشور متولی پیگیری آسیب‌های اجتماعی هستند اما متأسفانه در این زمینه اقدامی نمی‌کنند و ما امیدواریم با همکاری بسیج بتوانیم گامی مؤثر در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداریم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار