کد خبر : 5477
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

انقدر که برای کنسرت‌ها دلسوزی می‌کنند به تعطیل شدن مساجد توجهی ندارند

انقدر که برای کنسرت‌ها دلسوزی می‌کنند به تعطیل شدن مساجد توجهی ندارند

فرمانده ی سپاه قدس گیلان گفت: بعضی مدیران انقدر که برای کنسرت ها دلسوزی می‌کنند به تعطیل شدن مساجد و مراکز فرهنگی توجهی ندارند و رییس جمهور محترم صحبت از کنسرت می‌کند ولی وقت حضور در جلسه‌ی شورای عالی فضای مجازی را ندارد.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدعبدالله پور در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت خواهران استان گیلان با اشاره به اینکه باید تهدیداتی که امروز انقلاب با آن مواجه است، را بشناسیم، اظهار کرد: اگر تلاش اصلی دشمن را تشخیص ندهیم، جهت گیری ما اشتباه می شود.

وی در ادامه افزود: برای پاسداری از انقلاب، بعد از ایمان به خدا و قرآن کریم بهترین سلاح همین مردم هستند.

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تهدید اصلی جامعه امروز ما تهدید سیاسی است، گفت: گاهی حجم توطئه های دشمن انقدر زیاد است که نمی‌توانیم تهدید اصلی را درست تشخیص دهیم.

عبدالله پور تاکید کرد: ما تمام شرایط پیشرفت را همانند جمعیت زیاد، رهبر قوی، منابع قوی و حضور در بهترین نقطه جهان را داریم و به گفته کارشناسان ایران با امکاناتی که دارد می تواند ۴۰۰ میلیون نفر را در خود جای دهد. اما چرا نمی‌شود؟

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین تهدیدی که امروز دچارش هستیم تهدید سیاسی است، تصریح کرد: عده ای در تلاش هستند این نفوذ را پنهان کنند.

این مقام ارشد نظامی استان گیلان در ادامه با انتقاد از برخی مسئولان گفت: بعضی مدیران انقدر که برای کنسرت ها دلسوزی می‌کنند به تعطیل شدن مساجد و مراکز فرهنگی توجهی ندارند. رییس جمهور محترم صحبت از کنسرت می‌کند ولی وقت حضور در جلسه شورای عالی فضای مجازی را ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: طبق نظرسنجی‌های معتبر بیش از ۸۰ درصد مردم ایران گفته اند برای حفظ عزت کشور حاضرند در مقابل دشمنان بایستند ولی چه می‌شود که همین مردم کسانی را انتخاب می‌کنند که دم از سازش می‌زنند. همچنین طبق یک نظرسنجی دیگر ۸۷ درصد مردم ایران گفته‌اند که مسئولان باید تابع فرامین رهبری باشند اما چه می‌شود کسانی روی کار می‌آیند که بعضا مقابل رهبری هم می‌ایستند؟

عبدالله پور در ادامه با تصریح بر اینکه الان بعضی از افراد فضا را طوری نمایش می‌دهند که یا باید با آمریکا بسازیم یا بیچاره می شویم، گفت: راه درست قوی‌تر کردن خودمان است وقتی قوی باشیم زیر بار زور نمی‌رویم مثل حوزه‌های نظامی که روی پای خود ایستادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار