کد خبر : 38518
تاریخ انتشار : شنبه 8 تیر 1398- 34: 23

شهردار خمام:

انقلابی بودن و ارائه خدمت صادقانه به مردم هزینه دارد

انقلابی بودن و ارائه خدمت صادقانه به مردم هزینه دارد

.

به گزارش گیلانستان موسی فکور با بیان اینکه تنها هدفم خدمت به مردم است اظهار داشت: در آموزه‌های دینی، خدمت به مردم وظیفه هر مسلمان و جزء برنامه‌های اصلی پیامبران و اساس اخلاق اسلامی است.

شهردار خمام با اشاره به جوانان عزیز این کشور که زیر موشک‌ها، بمب‌های دشمنان و متحدان خارجی چه زیبا به عشق رهبر و ملتشان برای رهایی از چنگال دشمنان از جان خود گذشتند افزود: ما نیز برای دفاع از آرمان‌های انقلاب آبرو می‌دهیم.

وی با تاکید براینکه خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و با فضیلت‌ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌شود افزود: انقلابی بودن و خدمت به مردم دارای هزینه است.

فکور با اشاره به انتشار شایعات برخی از سایت‌های خبری در خصوص بازداشت ایشان گفت: دیروز مطابق با ساعت رسمی و اداری در شهرداری مشغول به کار بودم و انتشار این خبر کذب محض است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازرسی در شهرداری خمام مشغول انجام کار است و رسالت سازمان بازرسی همین است خاطرنشان کرد: بازرسی با توجه به گزارشات واصله تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده است و تمامی اخبار انتشار یافته کذب محض است.

شهردار خمام با تاکید براینکه نیروهایی که صادقانه خدمت می‎کنند و تنها هدفشان خدمت به مردم است همیشه مورد هدف برخی از افراد سودجو هستند تصریح کرد: برخی قصد دارند تا از خادمان مردم انگیزه کار کردن را بگیرند یا به قولی چوب لای چرخ ایشان بگذارند.

وی با بیان اینکه بنده هیچ زمانی چه در مسئولیت‎‌های قبلی و چه در مسئولیت کنونی به دنبال حاشیه و حرف‌های اینچنینی نیستم تاکید کرد: تنها هدفم خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

بخشداری سنگر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرکز گیلان، رئیس اداره‎های سیاسی، روابط عمومی و اجتماعی فرمانداری رشت، رئیس امور فرهنگی نهضت سوادآموزی گیلان از جمله سوابق فکور در ۲۸ سال خدمت در وزارت کشور است و تا کنون گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته است.

در ضمن شهردار خمام روز پنج‌شنبه میهمان برنامه زنده رادیویی رشت بود و سخنران پیش از نمازجمعه هفته آینده که به مناسبت روز شهرداری‌‌ و دهیاری است بر عهده‌ی ایشان است.

انتهای پیام/اندیشه گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار