کد خبر : 23081
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396- 26: 4

انقلاب آمد تا “خاندان و خاندان‌بازی”ها از بین برود/ ضد انقلاب اصلی کسانی اند که در حکومت حضور دارند اما مقابل هستند

انقلاب آمد تا “خاندان و خاندان‌بازی”ها از بین برود/ ضد انقلاب اصلی کسانی اند که در حکومت حضور دارند اما مقابل هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مستکبران جهانی به دنبال نابودی ملت ایران هستند که برخی خودخواهان داخلی نیز در تلاش هستند با ایجاد اختلاف بین مردم خود را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، همایش پیروزی انقلاب اسلامی  عصر امروز در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) مسکن مهر رشت برگزار شد.

محمود احمدی نژاد در این مراسم اظهار داشت: استان گیلان استان حق‌طلبان و میرزاکوچک الگوی آزادی، استقلال‌طلبی و خدمت به مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت یاد مرحوم قهرمانی استاندار اسبق گیلان خاطرنشان کرد: از مردم گیلان تجلیل می‌کنم که مراسم تشییع باشکوهی برای او برگزار کردند.

احمدی‌نژاد مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و عنوان داشت: انقلاب ما دستاوردهای بسیار برای مردم و بشریت داشته است اما شرایط امروز کشور و برخی عملکردها با اهداف انقلاب فاصله گرفته و سبب نگرانی است.

رئیس جمهور سابق ایران با بیان اینکه امروزه عده‌ای تصور می‌کنند انقلاب تمام شده و تلاش دارند این موضوع را به یک باور عمومی تبدیل کنند گفت: علاوه بر این افرادی نیز تلاش دارند تا کشور و انقلاب را ناموفق جلوه دهند و عملکرد ناصحیح مسئولان را به پای انقلاب بنویسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم شناخت حقیقت انقلاب خاطرنشان کرد: شناخت حقیقت انقلاب مسیر امروز و آینده را برای ما و تمام بشریت روشن می‌کند.

احمدی‌نژاد عنوان داشت: اگر انقلاب سال ۵۷ را حرکتی از روی عصبانیت و یا اقدامی برای جا‌به‌جایی قدرت بدانیم، انقلاب همان سال ۵۷ یا نهایتا سال ۶۰ به پایان رسیده بود اما این تفکر غلط است چون انقلاب تحولی اساسی در آرمان ملت ایران ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه هدف ملت در انقلاب سال ۵۷ تغییر ظواهر نبود تصریح کرد: آزادی، برابری،عدالت و امنیت از جمله مطالبات برحق مردم بوده و هست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انسان را به عنوان مظهر صفات و اسما الهی معرفی کرد و ابراز داشت: امام عصر (عج) به عنوان انسان کامل مدیریت و رهبری بشریت را به سمت سعادت انجام می‌دهد.

احمدی‌نژاد با اعلام اینکه شکوفایی و سعادت مقصد نهایی انسان‌ها است ابراز داشت: امروز شیطان و افرادی خودخواه و خود برتر بین در مقابل حرکت ملت به سمت سعادت و شکوفایی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به نیاز مردم به آزادی، عدالت و عزت خاطرنشان کرد: انسان‌ها اگر بهترین کار دنیا را هم بدون آزادی و اختیار خودشان انجام دهند بی‌فایده است زیرا تبدیل به ریا و تزویر می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در در حال حاضر اراده مشترکی بین ملت‌های جهان برای فرارسیدن “بهار” به وجود آمده است تصریح کرد: به زودی شاهد فرارسیدن “بهار انسان‌ها” هستیم.

احمدی نژاد با اعلام اینکه در حال حاضر هیچکدام از مرد جهان از وضعیت موجود راضی نیستند اظهار داشت: همه مردم جهان از فسادهای موجود و عدم وجود آزادی گله دارند به جز سران استکبار که به دنبال فساد و چاپیدن مردم هستند.

وی با بیان اینکه رهبری هم به ناراضی بودن مردم از شرایط کنونی اشاره کردند عنوان داشت: امروز اگر از مردم بپرسیم که چه میخواهند متوجه میشویم که آن‌ها خواستار رفاه، عدالت، آزادی و عزت هستند و خواهان تقسیم ثروت کشور به طور یکسان میان مردم هستند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه خواسته‌های امروز مردم با خواسته‌های مردم در سال ۵۷ یکسان است اظهار داشت: این امر نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و همگان باید بدانند که انقلاب برای ملت است نه برای کسانی که به فکر کسب سودشان از انقلاب هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه احمدی‌نژاد و امثال احمدی‌نژاد برای ملت ایران مهم نیستند خاطرنشان کرد: ملت ایران ۴۰ سال است که در راهپیمایی‌ها حرفش را زده و نشان داده که انقلاب برایش از همه چیز مهم تر است.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه رضایت آن‌ها از شرایط کصور نیست افرود: امروز هرکس بخواهد در مقابل خواست ملت بایستد از صفحه روزگار محو می‌شود.

وی اظهار داشت: کسانی که از فرصت‌های به وجود آمده توسط انقلاب سوءاستفاده میکنند باید بروند زیرا آن‌ها فقط به فکر جیب خودشان هستند و بدتر از آن‌ها روی زمین نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام این حرف را که انقلاب بد بوده است را حرف دشمنان نظام دانست و ابراز داشت: امروزه برخی افراد در کشور میخواهند انقلاب را فدای دنیا پرستی‌های خودشان کنند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر مسئولان به دنبال دنیاپرستی باشند باید بدانند که یا باید به مسیر انقلاب و مردم برگردند و یا سیل خروشان ملت آن‌ها را با خود میبرد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که در خلاف مسیر انقلاب حرکت میکنند باید بروند اظهار داشت: این کشور، زمین، معدن، پول، ثروت و تمام حکومت برای مردم است.

احمدی‌نژاد گفت: برخی‌ها به من مراجعه میکنند و می‌گویند برای گرفتن ۵میلیون وام مجبور شدند غرور خود را زیر پا بگذارند و بعر از آن‌ هم مقدار زیاد ضامن ارائه کنند؛ من به آن‌ها میگویم بروید و ۱۰۰ میلیون ۱۰۰میلیون وام بگیرید دگیر هیچکدام از این چیزهارا از شما نمیخواهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر ثروت ملت از انحصار عده‌ای افراد خاص خارج شود تمام مردم در رفاه کامل زندگی می‌کنند ابراز داشت: امروز افرادی هستند که میخواهند مردم دائماً در فقر باشند و فاصله گرفتن برخی مدیران و مقامات از انقلاب نشانه دنیاپرستی است.

وی با بیان اینکه انقلاب آمد تا افرادی که بر مسند قدرت نشسته‌اند خود را حق مطلق ندانند تصریح کرد: انقلاب آمد تا جوانان را بخاطر اعتراضات بر حق دستگیر نکنند، انقلاب آمد تا حاکمان خدمتگزار مردم باشند نه اینکه خود را صاحب مردم بدانند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز عده‌ای از سیری در حال انفجار هستند و عده‌ای از گرسنگی عذاب می‌کشند و به فروش کلیه رو آورده اند تصریح کرد: امروز برخی به دنبال دخالت در زندگی مردم هستند تا به قول خودشان جلوی انحراف مردم از مسیر را بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بروز انقلاب را وسیله‌ای برای نظارت بر عملکرد مسئولان دانست و عنوان داشت: ملت به دنبال آقابالاسر های جدید نبودند و حق دارند بر عملکرد مسئولان نظارت کنند.

وی با اعلام اینکه امروز مردم ایران خواهان اصلاح و تغییر اساسی در امور کشور به نفع مردم هستند خاطرنشان کرد: کسانی که در مقابل اصلاح وضع کشور مقاومت کنند ضد انقلاب واقعی محسوب می‌شوند.

احمدی نژاد با بیان اینکه امروز برخی مقامات که در راس قدرت هستند با عملکرد غلطشان سبب نارضایتی مردم شدند تصریح کرد: آن‌ها باید بدانند اگر مردم از کسی راضی نباشند خدا از او راضی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه با تاکید بر اینکه ثروت مردم باید از انحصار نهادهای حکومتی خارج شود گفت: هر اعتراضی را در کشور نباید به عنوان عمل ضد انقلابی معرفی کرد. ضد انقلاب اصلی، همین کسانی اند که در حکومت حضور دارند اما در نقطه مقابل مردم قرار دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب آمد تا “خاندان و خاندان‌بازی”ها از بین برود تصریح کرد: مستکبران جهانی به دنبال نابودی ملت ایران هستند که برخی خودخواهان داخلی نیز در تلاش هستند با ایجاد اختلاف بین مردم خود را نجات دهند.

احمدی‌نژاد با اعلام اینکه امروز عملکردهای بد مسئولان کام ملت را تلخ و زندگی را برای آنان ناممکن کرده است اظهار داشت: امروز عواطف ملت خدشه‌دار شده است اما به امید خدا مردم از این مرحله عبور کرده و اصلاحات اساسی را در کشور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار