کد خبر : 9033
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395- 31: 10

انقلاب اسلامی اندیشه دموکراسی دنیای غرب را خلع‌سلاح کرده است / آمریکا با ۸۰ رزم‌ناو در خلیج فارس جرأت حمله به ایران را ندارد

انقلاب اسلامی اندیشه دموکراسی دنیای غرب را خلع‌سلاح کرده است / آمریکا با ۸۰ رزم‌ناو در خلیج فارس جرأت حمله به ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: انقلاب اسلامی اندیشه دموکراسی دنیای غرب را خلع‌سلاح کرده و روزی دنیا در مقابل جمهوری اسلامی زانو می‌زند.

به گزارش گیلانستان ، آیت‌الله سید حسن عاملی شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا در هشتمین یادواره شهدای گلسار در حسینیه شاهد این شهر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد:‌ خداوند حساب ویژه‌ای برای افراد مختلف در قرآن باز کرده و افراد خواهان به عدل را در ردیف خود در قرآن قرار داده است.

وی با بیان اینکه خدای متعال برای هادیان امت حسابی باز کرده که برای دیگران باز نکرده است، افزود:‌ کسی که مصلح است تمام بشریت را زنده می‌کند و خداوند در قرآن مقام ویژه‌ای برای شهدا در قرآن بیان کرده و مقام شهادت بسیار بالاست.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مقصد شهدا را بسیار بالا دانست و تصریح کرد:‌ در این دنیا حاکمیت‌های ملی نقض شده و تنها ملتی که به خود جرأت داده که این امر را بشکند، انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را نمادی از اقتدار ملت ایران خواند و گفت: تحقیر علمی تمام امور را از ملت‌ها می‌گیرد و
ملت ایران را از نظر بنیه علمی و فناوری تحقیر کردند اما با انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدیم.

عاملی با اشاره به اینکه کسی که در مسیر کج‌فهمی دین شهید شود مقام او از شهدای دیگر بالاتر است، بیان کرد: شهدای مدافع حرم از این گروه هستند و کاروان شهدای انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در مقابل نیروی اهریمنی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نیروی اهریمنی امپراطوری رسانه‌ای را به‌کار گرفته و کرامت انسان‌ها را شکسته است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه اکنون مسایل علمی معادلات دنیا را مشخص می‌کند، یادآور شد: سپاه در خلیج فارس مقتدرانه حضور دارد و آمریکا با وجود ۸۰ رزم‌ناو در خلیج فارس جرأت حمله به ایران را ندارد و این امر به برکت موفقیت‌های علمی با وقوع انقلاب اسلامی است.

وی بزرگ‌ترین محرومیت یک ملت را محرومیت از علم دانست و متذکر شد: حریت یک ملت در گرو پیشرفت‌های علمی است.

عاملی انقلاب اسلامی را الگوی دنیا خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین تحقیرها را از ملت ایران برداشته و آزادی بیان و فضای آزاد علمی را در کشور ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اندیشه دموکراسی دنیای غرب را خلع‌سلاح کرده است، گفت: انقلاب اسلامی برای دنیا حرف دارد و روزی دنیا در مقابل جمهوری اسلامی زانو می‌زند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار