کد خبر : 19392
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396- 59: 16

انقلاب اسلامی تمام نظام استکباری جهان را برهم ریخته است

انقلاب اسلامی تمام نظام استکباری جهان را برهم ریخته است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی تمام نظام استکباری جهان را برهم ریخته و آمریکا در تلاش است تا از ایران و انقلاب اسلامی انتقام بگیرد.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم نمادین نماز وحدت با حضور فرماندهان سپاه قدس با امرای ارتش گیلان در مرکز آموزش‌های تخصص دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت اظهار کرد: در جهان دو نظام سلطه‌گر و سلطه‌پذیر وجود داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی این نظام‌ها ازهم‌پاشیده شد.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی به همه دنیا فهماند که انقلابی مستقل در همه ابعاد است، افزود: کسی باور نمی‌کرد که انقلاب اسلامی درزمانی که نظام سلطه وجود دارد باگذشت چهل سال دوام بیاورد و نظام جدید در دنیا به وجود بیاورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استکبار جهانی تاکنون از همه هجمه‌ها علیه ایران استفاده کرده گفت: نظام سلطه در تلاش است تا با همه ابعاد علیه اهداف انقلاب بجنگد اما رهنمودهای امام و رهبری و مقاومت ملت نتوانسته این خواسته دشمن را محقق کند

عبدالله پور بابیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه عدل و انصاف است، بیان کرد: مقاومت ما باعث شده تا ملت‌هایی در تمام جهان شکل بگیرد و به‌عنوان یک ابرقدرت در جهان شناخته شود.

وی با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی تمام نظام استکباری جهان را برهم ریخته خاطرنشان کرد: آمریکا در تلاش است تا از ایران و انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و تاکنون از همه ابزارهای فرهنگی، اقتصادی و نظامی به کار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به هجمه‌های دشمن در شبکه‌های فرهنگی بیان کرد: حوادث نرمی که در جامعه در حال شکل‌گیری است نتیجه جنگ نرم دشمن است که رایگان هجمه‌های خود را در ایران پیاده می‌کند.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه قرار گرفتن در پشت رهبری اجازه تعدی به دشمنان را نمی‌دهد، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر جا که پشت مقام معظم رهبری حرکت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه تشکیل کردستان جدید از دسیسه‌های اسرائیل در منطقه بود، گفت: آمریکایی‌ها میلیاردها تومان برای تجزیه عراق هزینه کردند اما این هجمه با درایت فرزندان امام و رهبری به نیست و نابودی کشانده شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تنها قرار گرفتن در مسیر امام و رهبری شکست‌ناپذیر است، بیان کرد: آمریکا تنها با جنگ روانی تلاش می‌کند تا خود را دیوانه معرفی کند اما هیچ غلطی نمی‌تواند علیه ملت‌های مقاومت انجام دهد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه آمریکا به قدرت نظامی ایران پی برده است، بیان کرد: حمله آمریکا به مواضع انقلاب و ارزش‌های آن‌ها نشانه استیصال آن‌ها است و در بعد نظامی هیچ غلطی نمی‌توانند علیه کشور و ملت ایران انجام دهند.

وی با بیان اینکه تصمیم اول و آخر منطقه را ایران می‌گیرد، گفت: دشمن با آموزش‌های نظامی و عقیدتی نتوانسته است جبهه مقاومت را بشکند و تا ابد هم نمی‌توانند موفق شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه فشارهای آمریکایی و اسرائیلی باعث شده تا مرزهای جغرافیایی از هم شکسته شود، گفت: امروز بااینکه آمریکا و اسرائیل در تلاش بود تا ایران را منزوی کند اما امروز ایران از هر نقطه کشور می‌تواند تا مرز سوریه درحرکت باشد و هیچ واهمه‌ای هم نداشته باشد.

عبدالله پور بابیان اینکه سپاه عصاره مردم است، گفت: مردم درواقع همان سپاهی هستند که در قالب بسیج حضور دارد و در عرصه‌های مختلف نظام از خود نقش‌آفرینی‌های متعدد نشان می‌دهند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار