کد خبر : 33616
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397- 22: 18

انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به دنیا نشان داد/ مردم اجازه نمی دهند اجتماع عظیم ۲۲ بهمن ذره ای مخدوش شود/ پاسخ به جنگ اقتصادی دشمن از دستاوردهای انقلاب است

انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی را به دنیا نشان داد/ مردم اجازه نمی دهند اجتماع عظیم ۲۲ بهمن ذره ای مخدوش شود/ پاسخ به جنگ اقتصادی دشمن از دستاوردهای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور با نشاط و شاداب تمام آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ما برای خدا، پیامبر(ص)، اهل بیت(ع)، رهبری و خون شهدا در راهپیماییی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ۱۹ بهمن سال ۵۷ کارکنان نیروی هوایی با امام(ره) بیعت کردند و در جنگ تحمیلی در دفاع از نظام اسلامی خوش درخشیدند.
وی به سالروز شهادت فاطمه(س) بانوی گرامی اسلام اشاره کرد و افزود: شهادت حضرت زهرا(س) را به عالم انسانیت، مسلمانان و تمام مردان و زنان کره خاکی تسلیت عرض می کنیم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ۲۱ بهمن یادآور شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام(ره) در سال ۵۷ بود، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل حکومت قلدرمآبانه ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود.
آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را دوران طلایی ملت ایران خواند و بیان کرد: اکنون تنها کشوری که در برابر تمام قدرت های سلطه گر به ویژه قدرت پوشالی آمریکا ایستاده و نه می گوید، ایران اسلامی است.
وی، حکومت پهلوی را ذلت بارترین دوران برای ملت ایران ذکر کرد و گفت: کسانی که به دنبال حکومت رضا قلدر و محمدرضا پهلوی هستند ذلیل ترین افراد محسوب می شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فساد پهلوی ها در کشور، خاطرنشان کرد: حکومت پهلوی ذلت را برای ملت ایران به ارمغان آورد و امروز در سایه ولایت فقیه که ادامه راه انبیاست، آیین الهی در کشور حکمفرما است.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: در دنیای امروز که یاغی ها و بی کفایت ها در جوامع بشری حکومت می کنند، اگرچه مشکلاتی داریم اما هیچ وقت مسئولان خود را با آنها مقایسه نمی کنیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در صحنه حضور دارد، اظهار کرد: ۲۲ بهمن متعلق به هیچ حزب و گرایش نیست و به تمام ملت، خانواده شهدا، بسیجیان و … که در راه خدا دین داری می کنند، تعلق دارد.
امام جمعه رشت اضافه کرد: اگر کسی بخواهد اجتماع عظیم ۲۲ بهمن را ذره ای مخدوش کند، مردم اجازه نمی دهند این یکپارچگی لطمه ببیند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت ایران به دور از حزب و جناح در راستای پشتیبانی از انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارد، بیان کرد: مردم ما برای خدا، پیامبر(ص)، اهل بیت(ع)، رهبری و خون شهدا در راهپیماییی ۲۲ بهمن شرکت می کنند.
وی، ناکام گذاشتن برنامه دشمنان نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پاسخ به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن از دستاوردهای انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور مردم در صحنه را پشتوانه عظیم برای نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: تجلی وحدت و همبستگی در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حکومت مردم سالار دینی را به دنیای بشری نشان داده است، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت نسل چهارم با آرمان های انقلاب اسلامی است و دشمن حضور آگاهانه نسل های پس از انقلاب در عرصه را می بیند.
وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت با امام(ره)، مقام معظم رهبری، آرمان های انقلاب، خون شهدا و مجاهدان ۸ سال دفاع مقدس است.
امام جمعه رشت با اشاره به حضور با نشاط و شاداب تمام آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: دشمنان ما شیطان صفت هستند و هیچگاه دست از ملت بر نمی دارند و شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان است.
آیت الله فلاحتی به فرمان ارتداد سلمان رشدی توسط امام(ره) اشاره کرد و یادآور شد: امام(ره) به موقع ارتداد آن فرد را صادر کرد تا کسی دیگر جرات اهانت به ادیان توحیدی به ویژه اسلام را نداشته باشد.
وی همچنین با اشاره به اهداف ۴گانه تربیت از نگاه اسلام، اظهار کرد: تربیتی که اسلام مطرح می کند با تربیت های مدرسه ای و آکادمیک بشر در پاره ای از موارد تفاوت بسیاری دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، تربیت منطبق و موافق با فطرت انسان را نخستین ویژگی تربیت اسلامی برشمرد و گفت: از بدو تشکیل نطفه در رحم مادر تا دوران بارداری، نوزادی، کودکی، جوانی و مرگ تمام مسائل تربیتی اسلام با فطرت انسان هماهنگ است.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار