کد خبر : 15395
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396- 56: 17

انقلاب و نظام ملک پدری آقایان نیست که بخواهند افراد غیر همسو را از مسندهایشان حذف کنند

انقلاب و نظام ملک پدری آقایان نیست که بخواهند افراد غیر همسو را از مسندهایشان حذف کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نیروهای دلسوخته انقلاب را از هر جناحی که هستند باید در میدان ها به کار گیری کرد، گفت: حل مشکلات مردم با حذف آن جناح و این جناح میسر نخواهد بود.

جبار کوچکی نژاد در حاشیه بازدید از دفتر تحریریه گیلانستان با اشاره به احتمال تغییرات مدیریتی با شروع دولت دوازدهم در گیلان اظهار کرد: متاسفانه همیشه با پدیده هایی در نظام جمهوری اسلامی مواجه بوده ایم که خارج از چارچوب نظام است و افرادی همواره در تلاش بوده و هستند تا یاران انقلاب، امام و رهبری را از مسئولیت های اجرایی کشور حذف کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به دولت فرمودند که جامعه را دو قطبی نکنید، گفت: متاسفانه آقای روحانی بعد از انتخابات بحث هایی میکند که ما را به یاد روزهای اول انقلاب می اندازد. مثلا حمله ایشان به سپاه، نیروهای انقلاب و … چه توجیهی خواهد داشت. همانطور که اوایل انقلاب خیلی ها تلاش کردند سپاه و نیروهای انقلابی را از جامعه حذف کنند، متاسفانه برخی ها امروز نیز همان نگاه را دنبال می کنند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه این افراد با این سرعتی که می روند یقینا سقوط می کنند و به چاه می افتند، افزود: اینکه بعضی پا را فراتر گذاشته و می گویند که هرکس با ما همسو نیست حق حضور در مسندهای اجرایی نظام را ندارد، چه معنایی دارد؟ آیا انقلاب و نظام ملک پدری این افراد است؟! آنهایی که این نوع شعارها را می دادند و می خواستند نیروهای انقلاب را محدود کنند خیلی زود سقوط کردند.

وی با اشاره به اینکه اعتدال یعنی افراط و تفریط را کنترل کردن، ابراز نمود: این بحث ها یا به خاطر غرور اوایل انتخابات بوده است یا شاید برای ساکت کردن افرادی که به آنان وعده هایی داده بودند مطرح شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نیروهای دلسوخته انقلاب را از هر جناحی که هستند باید در میدان ها به کار گیری کرد، اذعان داشت: حل مشکلات مردم با حذف آن جناح و این جناح میسر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دلسوختگان انقلاب باید اقتصاد مقاومتی را جلو ببرند، گفت: دولت نباید در این مقطع از زمان جامعه را دوقطبی کرده و تنش ایجاد کند بلکه باید با بهره گیری از همه توانمندی ها، نیروهای انسانی و امکانات نظام اسلامی، مشکلاتی که وعده رفع آنان را داده بود، حل نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار