کد خبر : 57349
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

فرمانده انتظامی گیلان:

انهدام باند ۱۲ نفره ‌هرمی در بندرانزلی / فعالیت اقتصادی متهمان غیرقانونی بود

انهدام باند ۱۲ نفره ‌هرمی در بندرانزلی / فعالیت اقتصادی متهمان غیرقانونی بود

فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام باند شرکت هرمی در بندرانزلی خبر داد و گفت: ۱۲ عضو این شرکت هرمی در بندرانزلی دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیز‌الله ملکی ‌از انهدام باند ۱۲ نفره شرکت هرمی در بندرانزلی و دستگیری اعضای این باند خبر داد و اظهار داشت: ‌اینکه پلیس به‌محض دریافت خبر فعالیت این شرکت هرمی در بندرانزلی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد و ماموران ‌با هماهنگی قضایی در محل موردنظر حضور پیدا کرده و اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به تحقیقات نامحسوس پلیس از فعالیت این شرکت هرمی و شناسایی محل فعالیت آن خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق شدند محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی واقع در شهر بندرانزلی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان فعالیت در شرکت‌های هرمی را مانع رشد و شکوفایی اقتصادی دانست و ابراز داشت: فعالیت این‌گونه شرکت‌ها کاملاً غیرقانونی است و باعث از بین رفتن ریشه و انگیزه‌های تولید در جامعه می‌شود.

سردار ملکی با اشاره به لوازم کشف شده از منزل متهمان تصریح کرد: پس از بازرسی منزل متهمان، ۱۱۰ جلد کتاب و جزوه آموزشی از این منزل کشف شد و برای متهمان نیز پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار