کد خبر : 7207
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395- 18: 11

اهانت به اعضای شورا توهین به شعور مردم است/ ثابت قدم شهردار منطقه ۵ را گوشزد کند

اهانت به اعضای شورا توهین به شعور مردم است/ ثابت قدم شهردار منطقه ۵ را گوشزد کند

عضو شورای اسلامی شهر رشت سخنان اهانت‌آمیز شهردار منطقه پنج این شهر را اقدامی انتخاباتی علیه اعضای شورا دانست.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان اهانت‌آمیز شهردار منطقه پنج علیه اعضای شورای این شهر اظهار کرد: اهانت به اعضای شورا در واقع توهین به شعور مردم رشت است.

وی افزود: اخیراً شهردار منطقه پنج مطالبی درباره برخی از اعضای شورا بیان کرده و قصد کوچک کردن اعضای شورا را داشته و وی در جایگاهی نیست که بخواهد در این زمینه اظهارنظر کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا جزو منتخبان مردم این شهر هستند، تصریح کرد: این انتخاب با آگاهی از سوی شهروندان انجام شده و از شهردار رشت انتظار می‌رود تا با توجه به سلسله مراتب شهرداری رشت موضوع را به شهردار منطقه پنج گوشزد کرده و تذکرات لازم را به دیگر عوامل تحت امر خود ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه نباید مباحثی به دروغ در راستای تخریب شورا و شهرداری مطرح شود، گفت: اگر چنین مواردی تکرار شود با آن برخورد جدی صورت می‌گیرد و چنین رفتارهایی انتخاباتی است.

واثق‌کارگرنیا بیان کرد: هر قدر به زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی نزدیک می‌شویم باید انتظار چنین اقدام‌هایی از سوی کسانی که تمایل به حضور در انتخابات دارند را داشته باشیم و این کارها از جمله تصورات ناصحیح افرادی است که سعی دارند با تخریب دیگران خودشان را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه شورای چهارم رشت اقدام‌های خوبی انجام داده است، متذکر شد: پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی، افزایش سرانه فضای سبز و… از جمله اقدام‌هایی بوده که با تلاش و تصمیمات اعضای شورای شهر و شهردار تحقق یافته است.

لازم به ذکر است شهردار منطقه پنج اخیراً طی سخنانی در جمع تعدادی از شهروندان برخی اعضای شورای شهر رشت را افرادی کوچک خطاب کرده بود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار