کد خبر : 31440
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

اولویت استخدام شرکت راه‌آهن شمال با نیروهای بومی گیلان است

اولویت استخدام شرکت راه‌آهن شمال با نیروهای بومی گیلان است

استاندار گیلان گفت:‌ برای به‌کارگیری کارکنان و پرسنل در شرکت راه‌آهن شمال، نیروهای بومی‌ استان گیلان در اولویت استخدام قرار دارند.

به گزارش گیلانستان مصطفی سالاری صبح امروز در دیدار با امامان جمعه شهرستان رودبار اظهار داشت:‌ با توجه به راه‌اندازی آزمایشی راه آهن رشت-‌ قزوین و بهره‌برداری آن تا ماه‌های آینده درصدد هستیم جهت استخدام کارکنان اداره کل راه آهن از نیروهای بومی گیلان استفاده کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه تمامی فرآیندهای جذب و به کارگیری نیروها در شرکت راه آهن گیلان به صورت رقابتی و شفاف انجام می‌شود بیان داشت: برای تکمیل نیروها و پرسنل این شرکت در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اولویت نخست جذب با نیروهای ساکن در گیلان است.

وی وجود بسیاری از زیرساخت‌های مهم گیلان در رودبار را برای این شهرستان حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مسیر آزاد راه،‌ راه آهن قزوین به رشت و یا بسیاری از ظرفیت‌های دیگر که در توسعه و پیشرفت گیلان نقش دارند می‌توانند برای شهرستان رودبار نیز به عنوان یک فرصت تلقی شوند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان بر لزوم حل مشکلات و معضلاتی که مردم شهرستان رودبار با آن مواجه هستند تأکید کرد و افزود: مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان رودبار یکی از این حوزه‌ها است که معضلات آنان باید توسط کارگروه رفع موانع تولید بررسی و حل و فصل شود.

سالاری تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان رودبار را به‌عنوان یکی از مطالبات جدی مردم مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ تمامی مشکلات و چالش‌هایی که در حال حاضر وجود دارد با خرد جمعی و کمک گرفتن از ظرفیت‌های ملی و استانی تا حد بسیار زیادی قابل رفع است.

استاندار گیلان سکونت تعدادی از مردم رودبار در مناطق خطرآفرین و در حاشیه رودخانه‌ها را متذکر شد و تصریح کرد: در تلاش هستیم زمینه مساعد را برای انتقال این دسته از خانوارها از مکان‌های ناایمن به مناطق ایمنی که دارای امکانات زیرساختی لازم برای سکونت هستند فراهم کنیم.

وی از تدوین دستورالعمل 30 ماده‌ای در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان با هدف ساماندهی رودخانه‌ها و برداشت نظام‌مند مصالح خبر داد و اظهار داشت:‌ به‌زودی دستورالعمل‌های لازم جهت اجرای مصوبات مربوطه به تمامی فرمانداری‌های استان گیلان صادر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اعزام پزشکان متخصص به تمام نقاط استان از جمله شهرستان رودبار را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: در مورد اعزام نیروها بدون اعمال تبعیض قبلاً مواردی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ابلاغ شد اما باز هم برای تسریع در روند امور جریان آن پیگیری می‌‌شود.

سالاری از رفع مشکلات و چالش‌هایی که در مسیر پروژه‌های مسکن مهر استان گیلان وجود دارد سخن گفت و تصریح کرد:‌ امیدواریم با تصمیماتی که در حوزه نحوه جانمایی برخی از پروژه‌های مسکن مهر اتخاذ شد به‌زودی شاهد بهره‌برداری کامل این طرح‌ها در استان گیلان باشیم.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار