کد خبر : 87121
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401- 48: 21

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر در گیلان/ قیمت بلیت افزایش نداشته است

اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر در گیلان/ قیمت بلیت افزایش نداشته است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران ۲۰ فیلم جشنواره فجر در استان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از مردم در شرایط اقتصادی امروز قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر تغییر نمی‌کند.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با کشور و در راستای تمرکز زدایی ۲۰ فیلم جشنواره بین المللی فجر در گیلان اکران می‌شود.

 

وی از عدم افزایش قیمت بلیت فیلم‌های جشنواره فجر خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم در شرایط اقتصادی امروز جامعه قیمت بلیت های جشنواره فیلم فجر تغییر نمی‌کند.

 

ثقتی با اشاره به اینکه موضوع عدالت فرهنگی یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است، اظهار کرد: ساخت و تکمیل فضاهای فرهنگی، هنری و آموزشی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و حمایت همه جانبه از هنرمندان گیلان از برنامه‌های در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جهت تحقق اهداف عدالت فرهنگی است.

 

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از فیلم‌های جشنواره در گیلان اکران می‌شود، افزود: بلیت‌فروشی جشنواره امسال به صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های مرتبط انجام می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره فجر برای نخستین بار در سه مرکز در گیلان اکران می‌شود، ادامه داد: تالار مرکزی، سینما ۲۲ بهمن و سینما سپیدرود رشت پذیرای عموم شهروندان از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار