کد خبر : 4938
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395- 07: 0

اگر آن نماینده نتواند ادعایش را ثابت کند باید تنبیه شود/ این لشکرکشی ها چه معنایی دارد

اگر آن نماینده نتواند ادعایش را ثابت کند باید تنبیه شود/ این لشکرکشی ها چه معنایی دارد

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه اگر با شخصی که ادعا شده این همه خلاف کرده، برخورد جدی نشود نظام زیر سوال می رود، گفت: اگر هم کسی اتهامی بزند و گناه کبیره ای با این وسعت انجام دهد و نتواند ادعاهایش را اثبات کند، حتما باید تنبیه شود.

علی محمد جلوه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به هیاهوی رسانه ای برخی از گروه های اصلاح طلب افراطی که درخصوص شکایت بقایی در حمایت از نماینده مجلس به راه انداخته اند، با اشاره به یک مثالی اظهار کرد: اصطلاحی هست که شما وقتی چوبی را از زمین بر می دارید، گربه ای که گوشتی را دزدیده فرار می کند چون می داند که دزد خودش است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر آن نماینده مشکلی در خودش نمی بیند، این لشکرکشی ها چه معنایی دارد، پس لابد خبری هست و ضعفی در خود حس می کند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به اهمیت قانون در سیره امام علی(ع)، ابراز نمود: وقتی آن حضرت گردنبندی را در گردن دخترش دید، به مامور خزانه گفت دخترم این را از کجا برداشته، خزانه دار گفت خودم به او دادم، بعد حضرت فرمود به خدا قسم اگر خودش بدون اجازه برداشته بود، دستش را قطع می کردم.

وی خط امام را همان خط علی(ع) دانست و با بیان اینکه اگر کسانی مدعی هستند که پیرو و نیروی خط امام می باشند باید همانند امیرالمومنین(ع) رفتار کنند، گفت: نجاشی، شاعر آن حضرت بود و حتی در جنگ صفین با اشعار حماسی اش به نیروها تعلیم می داد؛ بعدها خطایی کرد و امام شلاقش زد حتی به خاطر ماه مبارک رمضان ۲۰ عدد هم بیشتر زد. خود امام خمینی(ره) نیز نوه اش حسین خمینی را به خاطر خطایی که مرتکب شده بود دستور داد طبق قانون با وی برخورد کنند.

این فعال سیاسی و فرهنگی گیلان با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است و هرکسی خطا کرد باید مواخذه شود، افزود: این هیاهو راه انداختن ها به نظر بنده نوعی هوچی گری است که می خواهند نهادهای مسئول را به قول خودشان مرعوب کنند و به آنان فشار بیاورند.

جلوه پیگیری جدی قوه قضائیه و مسئولان مربوطه در این پرونده را حداقل خواسته مردم دانست و اذعان داشت: اگر واقعا آقای بقایی آن تخلفات را مرتکب شده، به شدت با وی برخورد کنند و اگر هم به وی تهمت زده شده، باید با این نماینده به شدت برخورد شود که این حداقل توقع ملت است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه اگر با شخصی که ادعا شده این همه خلاف کرده، برخورد جدی نشود نظام زیر سوال می رود، تصریح کرد: اگر هم کسی اتهامی بزند و گناه کبیره ای با این وسعت انجام دهد و نتواند ادعاهایش را اثبات کند، حتما باید تنبیه شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیون شهدای عزیزی هستیم که با خونشان نظام را بیمه کرده اند، اظهار کرد: کسانی که بحث “شهید زنده” را مطرح می کنند، بگویند که با شهیدان حقیقی و به دست آمده انقلاب چه کردند که امروز با جمعی نفله شده می خواهند بکنند؟! بیایند بگویند که در قبال شهدای مظلوم مدافع حرم چه کرده اند که امروز به راحتی دم از شهید و شهادت می زنند.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار