کد خبر : 3657
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۳۸

اگر جانبازی بر روی ویلچر نشسته و در خط ولایت نباشد این ویلچر مصداق شتر عایشه را دارد

اگر جانبازی بر روی ویلچر نشسته و در خط ولایت نباشد این ویلچر مصداق شتر عایشه را دارد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همه مسئولان باید بدانند که ما بر سر سفره شهیدان نشسته‌ایم و هر چه داریم از شهدا داریم گفت: چادر فرماندهی دشمن در دل خواص کشور است.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزت‌الله معتمد در یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه ملت ایران آستانه‌اشرفیه را با نام حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف، شهدا و علمای این شهر می‌شناسند اظهار داشت: آستانه‌اشرفیه دارای ملتی است که قدمی در برابر دشمن کوتاه نیامده و این مهم را با حضور پرشور در انتخابات هفت اسفند اثبات کردند.

وی به حضور پرشور ملت ایران در عرصه‌های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: انتخابات هفتم اسفند در راستای افزایش هم‌افزایی پایه‌های حکومت اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه سخن شهیدان دفاع مقدس بدون ذکر قدرت دشمن در آن زمان امکان‌پذیر نیست بیان کرد: همه مسئولان باید بدانند که ما بر سر سفره شهیدان نشسته‌ایم و هر چه داریم از شهدا داریم.

وی با اشاره به اینکه بررسی چرایی پیروزی ما در جنگ تحمیلی منجر به محکم شدن پایه‌های نظام می‌شود اظهار داشت: برخی از قدرت‌های دنیا که امروز به سراغ ایران آمدند درگذشته در صف مخالفان ایران در دور دوران دفاع مقدس بودند که نهایت همکاری با رژیم بعثی عراق را داشتند.

معتمد بابیان اینکه شهدای ما با بصیرت در میدان نبرد حاضرشده و از ولایت حمایت کردند گفت: دشمن باآن‌همه امکانات و حمایت‌های کشورهای مختلف مغلوب بصیرت شهدای ما شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه چادر فرماندهی دشمن در دل خواص کشور است بیان کرد: حتی اگر جانبازی بر روی ویلچر نشسته و در خط ولایت نباشد این ویلچر مصداق شتر عایشه را دارد./آستان خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

shahrvand جمعه , 14 اسفند 1394 - 11:39

شرف به درودتان!!!!!
امروز در مراسم […] در مزار شهدا رشت جایتان خالی بود!!!
ایشان که در ایام فاطمیه در ستادشان موسیقی و جشن به پا بود
امروز با بازیچه قرار دادن خون شهدا و احساسات پاک مردم شهرم رشت اقدام کردند با دعوت پیامکی از طرف دارانشان به مزار شهدای رشت
شهدا را بازیچه سیاست های انگلیسی خود ساخته اند
ایشان که سابقا اصول گرایی سرسخت بودند امروز اصلاح طلبی یقه چاک دولت هستند
خواهشا مطلبی بنویسید و روشنگری کنید
و من الله توفیق

جانباز70%-گیلان شنبه , 15 اسفند 1394 - 0:26

تقدوتشکرمیکنم ازنماینده محترم ولی فقیه درسپاه قدس گیلان که روشنگری وبصیرت افزایی که نموده اندبااین روشنگری ها است که جلو نفوذ فرصت طلبلن که برای دنیای خودشان دست به هرکاری میزنندوباپولهای کثیف برای خودشان کسب منسب میگنندوبرای فرار وردگم کنی خودشان دیگران رامتهم می نمایند وخیال میکنند مردم کور وکرندیا چیزی نمی دانند!!!

رفتن به نوار ابزار